سرپرست سازمان حج و زیارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه زمان دقیق انتقال اجساد زائران کشته شده منا،به صورت دقیق مشخص نیست،گفت:پیگیری های لازم از سوی سازمان حج و زیارت برای انتقال زائران فوت شده به کشور در حال انجام است،ضمن اینکه زمان بازگشت حاجیان حج تمتع از 17 مهر ماه آغاز می شود
کد خبر: ۱۰۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 26 September 2015
محمد باقر قاصری در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی،با اشاره به اینکه روز گذشته آمار دقیق فوت شدگان حادثه منا 10 نفر و آمار مفقودین 5 نفر اعلام و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شد،گفت:به غیر از آمار فوتی ها و مفقودین این حادثه مجروحین برای زائران استان نداشته است.
وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق انتقال اجساد زائران فوت شده به کشور مشخص نیست افزود:در حال حاضر اقدامات لازم از سوی نهادهای متولی حج،بالاخص سازمان حج و زیارت در حال انجام است تا انتقال اجساد در حداقل زمان انجام شود.
سرپرست سازمان حج و زیارت استان در خصوص زمان بازگشت زائران حج تمتع به کشور گفت:برگشت زائران از 17 مهر ماه آغاز و تا 20 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
قاصری در ادامه در خصوص نحوه ثبت نام و اعزام متقاضیان عتبات عالیات،افزود:در حال حاضر ثبت نام متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در اربعین حسینی در وب سایت عتبات تا 15 مهر ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند برای این امر از طریق این سامانه اقدام کنند.
  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :