شهردار منطقه یک همدان گفت: با طراحی اقدامات اجرایی اصولی شهری شایسته مردم خوب همدان می‌سازیم.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 15 December 2021
حامد جلیلوند در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری در سطح منطقه یک همدان خاطر نشان کرد: نگاه ما در موضوع خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه‌ای نیست چرا که همه شهروندان از امکانات سایر مناطق نیز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش تابناک همدان، شهردار منطقه یک همدان با تأکید بر ضرورت تلاش برای توسعه متوازن کلانشهر همدان تصریح کرد: شهر به مثابه خانه بزرگ شهروندان قلمداد میشود که اعضای این خانواده از همه نقاط آن استفاده میکنند بنابراین تلاش حداکثری برای توازن کیفیت زندگی در همه نقاط شهر امری بدیهی است.

وی افزود: شهرداری نهادی است که درصدد فراهم نمودن محیطی آرام و مطلوب برای شهروندان است از این رو براساس وظیفه ذاتی و با اتکا به همت و تلاش همکاران در این نهاد مردمی سعی بر تحقق این مهم داریم.

جلیلوند در ادامه اذعان کرد: شهرداری منطقه یک همدان هدف‌گذاری خود را بر اساس بهره‌مندی و بهره برداری حداکثری همه شهروندان از امکانات این منطقه طراحی می‌کند تا در راستای تحقق عدالت اجتماعی گام‌های موثری برداریم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان این که کلانشهر همدان بعنوان نخستین پایتخت کشور دارای ویژگی‌های منحصر به فرد از نظر ساختار شهری از دیرباز شهره عام و خاص بوده افزود: حفظ ارزش‌های تاریخی و مدنی همدان یک وظیفه عمومی است تا هویت فاخر همدان همواره برای آیندگان محفوظ و امانت بماند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به خبرنگاران گفت: با بهره وری از منابع و امکانات و ارائه مطلوب خدمات میتوان هم سرعت و هم کیفیت امور را برای شهروندان ارتقاء داد که زمینه تحقق این مطالبه عمومی نیز در دستور کار همکاران بنده قرار گرفته است.

جلیلوند در ادامه گفت: با جدیت و پشتکار ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری منطقه یک را دنبال خواهیم کرد تا فصل جدیدی از خدمت‌رسانی را به مردم شریف شهر همدان هدیه کنیم که دستاورد نهایی آن جلب رضایت حداکثری همدانی‌ها باشد.

وی در پایان بروز اخلاق حسنه در برخورد با ارباب رجوع را جزو اصول اولیه در مراودات اداری دانست و تأکید کرد: احترام به کرامت انسانی و حفظ شأن شهروندان همدانی در هر صورت اولویت مدیریت شهری در منطقه یک بشمار می‌رود بنابراین از همکاران خود انتظار تعامل دلسوزانه با مراجعان و شهروندان داریم.


منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه یک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :