سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری 15 عنوان نمایشگاه هنرهای تجسمی به همت این نهاد اجرایی تا پایان سال جاری در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 28 September 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری اردبیل ، امیر رجبی روز یکشنبه افزود: نگارخانه نقش خیال در ساختمان اداری حوزه هنری در پاسخ به دغدغه هنرمندان در برگزاری نمایشگاه ها و با توجه به کمبود گالری و نمایشگاه های هنری احداث شده است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را معرفی آثار هنرمندان بومی استان دانست و گفت:
با برنامه های فرهنگی زمینه تعامل عموم مردم با تولیدات هنری ارتقا می یابد.
وی افزود: مهر ماه امسال علاوه بر برگزاری نمایشگاه های هنری ، کارگاه های آموزشی متنوعی برای علاقمندان تدارک دیده شده است.
رجبی همچنین با اشاره به برگزاری 33 کارگاه آموزشی در تابستان اظهار کرد: علاوه بر اینکه این کارگاه ها تداوم دارند ثبت نام برای کارگاه های آموزشی مهر ماه نیز آغاز شده است.
وی گفت: در بخش هنرهای تجسمی 23 کارگاه آموزشی ، در روابط عمومی 9 کارگاه ، در ادبیات سه کارگاه ، در موسیقی 12 کارگاه ، در هنرهای نمایشی سه کارگاه و در هنرهای تصویری هفت کارگاه پیش بینی شده است.
سرپرست حوزه هنری استان اردبیل همچنین از برگزاری هفتگی کارگاه شعر آیینی ، کارگاه شعر و کارگاه داستان نویسی ، کارگاه درس گفتارهای مثنوی ، کارگاه رمان ، کارگاه تاریخ شفاهی ، کارگاه شعر و خاطره ، کارگاه تخصصی سینما و کارگاه نقد و بررسی آثار نمایشی تا اسفند ماه امسال خبر داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :