فرمانده انتظامی استان ایلام:
سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: شهداء حق بزرگی برگردن ملت دارند.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 04 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: اگر امروز بخواهیم بهترین الگو را برای زندگی انتخاب کنیم سبک و سیره شهدا بهترین الگو است و با وجود رشادت‌های این عزیزان بوده است که امروز سربلند زندگی می‌کنیم.

او ارج نهادن به مقام والای شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهداء و ایثارگران را از وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: شهداء انسان‌هایی آزاده و وارسته بوده که با تبعیت از ولی زمان خود به قرب و رضوان الهی رسیدند و به ما آموختند که کسانی که در مکتب عاشورا تربیت یافته باشند انسان‌های وارسته و آزاده خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت: اگر امروز ما به لطف پروردگار شاهد سربلندی ایران اسلامی و امنیت در جامعه هستیم همه این‌ها نتیجه جانفشانی و خون پاک شهیدان است.

او به اهمیت تکریم خانواده معظم شهداء اشاره و عنوان کرد: خانواده شهداء از عزیزترین مطاع خود برای سربلندی ایران اسلامی که همان جان عزیزان خود بود گذشتند، لذا همه ما موظف به خدمتگزاری بی منت بی آنها هستیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :