فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم خبر داد
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم از ساخت جدیدترین تجهیزات نظامی و ماهواره‌ای توسط نیروهای مسلح ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 28 September 2015
تابناک بوشهر: عبدالرضا ریزی در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت شهادت‌گونه جمعی از زائران خانه خدا گفت: شهد شیرین عید سعید قربان با کشته شدن جمع کثیری از زائران بیت‌الله الحرام بر اثر سوءمدیریت آل سعود در کام مسلمانان جهان تلخ شد.

فرمانده سپاه شهرستان جم ابراز داشت: رژیم بعث عراق با 12 لشکر تا دندان مسلح در 31 شهریورماه 59 جنگ تحمیلی را علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی شروع و نقاطی از مرزهای میهن عزیزمان را به اشغال درآورد.

ریزی تصریح کرد: ملت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی با اتکا به قدرت الهی و تبعیت از رهبری امام خمینی(ره) در قالب توده‌های بسیج مردمی به جبهه‌ها شتافتند و با ایستادگی، مقاومت و تقدیم 238 هزار شهید و 400 هزار جانباز پیروز میدان جنگ حق علیه باطل شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم ادامه داد: رزمندگان اسلام با عنایت الهی و بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا و انجام عملیات‌های متعدد با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل در مقابل دنیای کفر ایستاد و یک وجب از خاک وطن اسلامی را از دست نداد.

ریزی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای در بالاترین سطح نظامی قرار دارند و با ساخت جدیدترین تجهیزات نظامی و ماهواره‌ای به قدرت غیرقابل انکار در سطح بین‌المللی تبدیل شده و هرگونه تحرکی دشمن در آن سوی مرزها را در نطفه خفه می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :