فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری یک هزا ر و ۶۷۵ از معتادان متجاهر و سوداگران مرگ در ۱۱ ماهه سال جاری، از کشف۹۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر دراین مدت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 10 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"علي اکبر عيسي آبادي" در تشريح اين خبر گفت: با مشارکت يگان هاي انتظامي شهرستان ساوه در ۱۱ ماه گذشته طرح های مختلف ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در اين شهرستان به مرحله اجرا در آمد.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از ورود کالای قاچاق به درون جامعه به منظور حمایت از تولیدات داخلی ادامه داد: درطول این مدت بيش از ۲۹۱ ميليارد ريال انواع کالا و ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در  شهرستان ساوه کشف شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون  ۲۷۵ قاچاقچي عمده کالا نیز در  شهرستان ساوه دستگیر شده اند افزود: در همین مدت نیز ۳هزار  و ۹۵۷ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف به منظور ایجاد امنیت ترافیکی در این شهرستان توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شده است.
سرهنگ عیسی آبادی با تأکید بر مسئولیت اجتماعی تمامی افراد برای  ريشه كن كردن پديده مواد مخدر در جامعه یادآورشد: در همین مدت با اجرای طرح های پیشگیرانه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری توزیع کنندگان و معتادان  متجاهر  سعی شده است که از گسترش این بلای خانمانسوز مواد مخدر در سطح جامعه پیشگیری شود که نتیجه این اقدامات هدفمند کشف ۹۹۰ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری یک هزار و ۶۷۵ نفر مجرمان مختلف در این زمینه بوده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: همچنین دراین مدت مبارزه قاطع با سارقان با اجرای عملیات های مختلف پلیسی نیز در دستور کار قرارداشته است که دستگیری یک هزار و  ۶۴۸ سارق و کشف سه هزار و ۱۴ عدد انواع سرقت از دستاوردهای مهم آن بوده است.
سرهنگ عیسی آبادی با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات را ادر زمینه فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در شهرستان ساوه ، از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰به پلیس اطلاع رساني کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :