فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا:
در شش ماه گذشته طی چندین مرحله طرح جمع آوری مهاجران افغان غیر مجاز ساکن در شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شده ایم گفت:حضور مهاجران غیر مجار آثار سوعی در بخش های مختلف امنیتی و فرهنگی به دنبال دارد
کد خبر: ۱۰۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از سفیر دنا:اردوان ارسلانپور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا گفت:در شش ماه گذشته 100 مهاجر غیر قانونی افغان در شهرستان دنا دستگیر و تحویل مبادی خروجی برای انتقال به افغانستان شده اند.

ارسلانپور با بیان اینکه در شش ماه گذشته طی چندین مرحله طرح جمع آوری مهاجران افغان غیر مجاز ساکن در شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شده ایم گفت:حضور مهاجران غیر مجار آثار سوعی در بخش های مختلف امنیتی و فرهنگی به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه با شهروندانی که ساختمان خود را در اختیار این افراد قرار دهند برخودر میکنیم گفت:این تعداد از اتباع غیر مجاز از روستاهای کوخدان و بیاره و شهر سی سخت جمع آوری و به مرکز شیراز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی دنا با بیان اینکه حضور این افراد تاثیرات منفی فراوانی بر مسایل فرهنگی و امنیتی دارد افزود:تعدادی از این افراد عامل فروش مواد مخدر بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

ارسلانپور لزوم همکاری مردم در شناسایی و دستگیری این افراد را خواستار شد و بیان داشت: با حضور این افراد که تعداد آنها کم هم نیست تعداد زیادی از کارگران ایرانی بیکار می شوند و این تنها یکی چندین تاثیر منفی حضور این افراد در شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :