همایش ملی تازه‌های پژوهشی در علوم ورزشی به همت دانشگاه محقق اردبیلی و ورزش و جوانان در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 01 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در همایش ملی علوم ورزشی که صبح امروز در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اساتید، کارشناسان و افراد باتجربه و متخصص حوزه علوم ورزشی گرد هم آمدند تا در محورهای مختلف، تازه‌های علمی و پژوهشی را در این حوزه مورد تجزیه و تجلیل قرار داده و زمینه رشد علمی و توسعه‌ای عملی را در این رشته فراهم بیاورند.

در کنار برگزاری این همایش ملی استخر دانشگاه محقق اردبیلی نیز بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری دانشجویان در تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه ورزشی بالاخره کلنگ‌زنی شد تا از محل اعتبارات جاری دانشگاه محقق اردبیلی این استخر به مرحله عملیاتی و اجرایی برسد.

در این همایش همچنین از برترین آثار ارسالی در محورهای مختلف این همایش با موضوع ورزش و تربیت بدنی با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد تا نتایج این آثار در قالب مجموعه منظم چاپ و منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از برگزارکنندگان این همایش اظهار کرد: باید چنین همایش‌هایی خروجی مشخص و کاربردی در حوزه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را به همراه داشته باشد.

سید عبدالحمید احمدی افزود: ما نباید به برگزاری همایش‌ها صرفا به صورت سخنرانی و تئوری اکتفا کنیم بلکه باید به دنبال ارائه راهکارهایی منطق باشیم تا مشکلات و نارسایی‌ها یکی پس از دیگری در حوزه ورزش و علوم تربیت بدنی برطرف شود.

استخر دانشگاه محقق اردبیلی در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و با برآورد اعتبار 60 میلیارد ریال در حالی از محل اعتبارات داخلی دانشگاه توسط معاون وزیر ورزش و جوانان کلنگ‌زنی شد که این پروژه قرار است سال 96 تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :