استاندار اردبیل به همراه جمعی از مسوولان استان اردبیل روز جمعه در روستای شایق از توابع شهرستان سرعین با خانواده دو تن از جانباختگان فاجعه منا دیدار و از آنها دلجویی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 02 October 2015
مجید خدابخش در این روستا به منازل مسکونی مرحوم اروجعلی برازنده شایق و احمد ستوده رفته و از خانواده آنها دلجویی کرد.
در این دیدارها حجت الاسلام اصغری امام جمعه و ناصری فرماندار سرعین و جمعی از معتمدان و ریش سفیدان ر وستتای شایق نیز حضور داشتند و آنها از توجه مسوولان تقدیر کردند.
به گزارش ایرنا ، استاندار اردبیل و مقام های استان در چند روز گذشته نیز با حضور در منازل مسکونی 10 جانباخته دیگر فاجعه منا با خانواده آنها دیدار کرده بود.
خدابخش روز جمعه پس از دیدار با خانواده این دو جانباخته با بیان اینکه جانباختن هزاران نفر از زایران خانه خدا در منا نتیجه بی کفایتی آل سعود می باشد گفت: این عزایزان در روزی که می خواستند در راه خدا قربانی کنند خود قربانی بی مسوولیتی رژیم سعودی شدند.
وی گفت : تمام تدابیر برای استقبال و تشییع جنازه جانباختگان فاجعه منا مهیا شده و به محض انتقال پیکر این عزیزان به اردبیل این آیین با شکوه تمام برگزار خواهد شد .
وی بیان کرد: تعدادی از جانباختگان در اردبیل و تعدادی نیز در روستاهای اردبیل و سرعین دفن خواهند شد .
در جریان فاجعه منا 12 نفر از استان اردبیل جان باختند که این این قربانیان بلال اسلامیان ، موسی افغانی اصل ،بایرامعلی بخته ،اروجعلی برازنده شایق ، بال اوغلان برگستان ، مالک دهقان خیاوی، احمد ستوده ،محبوب صمدیان ، نوحعلی قاسمی بویاغچی ، صاحبعلی قربانی ویند ، منصور کشفی ساقصلو ، فراحم نوری نوران ' می باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :