رییس اداره مطالعات اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که اتوبوس پلیس به منظور جلوگیری از جرم و مسائل آموزشی امروز (شنبه) در سطح شهر کرمانشاه به حرکت در خواهد آمد.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 03 October 2015
سرهنگ محمد قنبری با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از امروز آغاز شده است اظهارداشت: شعار روز نخست هفته نیروی انتظامی 'پلیس؛ اقتدار؛ کارآمدی و حرفه ای گرایی است.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت صبحگاه مشترک نیروی انتظامی امروز برگزار شد.

رییس اداره مطالعات اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: امروز همچنین جلسه تقدیر از سربازان و پرسنل برتر نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ قنبری ارائه آموزش های علمی را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی استان در روز جاری عنوان کرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی امروز در برخی مدارس سطح استان کرمانشاه حضور پیدا می کنند و به منظور پیشگیری از جرم به دانش آموزان آموزش می دهند.

وی افزود: تیم های پزشکی نیروی انتظامی استان نیز در تمامی طول هفته نیروی انتظامی در مناطق محروم استان حاضر می شوند و خدمات پزشکی رایگان ارائه می دهند.

رییس اداره مطالعات اجتماعی پلیس کرمانشاه اعلام کرد: مراکز ارائه خدمات نیروی انتظامی در طول هفته نیروی انتظامی خارج از زمان اداری به مردم خدمات ارائه می کنند.

سرهنگ قنبری اضافه کرد: همچنین نمایشگاهی با محوریت پلیس فتا در مرکز فرهنگی امام (ره) تشکیل شده است و مردم می توانند از آن بازدید کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :