کد خبر: ۱۰۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 05 October 2015

معاون دانشگاه آزاداسلامی ایلام از آغاز هفته فرهنگی دانشگاه آزاد ایلام خبرداد

به گزارش تابناک ایلام، نصرت‌الله حیدری ظهر امروز در آیین برپایی نمایشگاه آفتاب مهر در دانشگاه آزاد ایلام اظهار داشت: هفته فرهنگی دانشگاه آزاد تحت عنوان آفتاب مهر در دانشگاه آزاد اسلامی برپا می‌شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: این هفته با شعار «صلح و سلام» در دانشگاه آزاد واحد ایلام آغاز به کار کرده و هدف از انتخاب این شعار نیز این است که امروز جریان‌های سلفی تکفیری در حال بدنام کردن اسلام هستند و تلاش می‌کنند چهره خشنی از اسلام ارائه دهند.

وی ادامه داد: بر این اساس صلح عنوان ماهیت و استراتژی راهبردی اسلام همواره مورد توجه قرار گرفته است و اسلام دین صلح و صفا و همزیستی است و دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در این راستا تمام جشنواره‌های فرهنگی هنری خود را با این مضامین و برنامه‌ها اجرایی می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: در این برنامه و آیین بخشی از فعالیت‌های تشکل‌ها و کانون‌ها و ... ارائه می‌شود و در غرفه انتشارات دانشگاه بخشی از کتب و انتشارات مخصوص دانشگاه ارائه می‌شود.

حیدری تصریح کرد: باشگاه پژوهشگران جوانان این دانشگاه که مرکزی برای جذب پژوهشگران جوان است نیز در قالب برپایی غرفه‌ای به معرفی خود پرداخته است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد نیز در قالب برپایی غرفه‌ای در این برنامه فرهنگی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز بخشی از خدمات و فعالیت‌های خود را در قالب برپایی غرفه‌ای معرفی خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
هشتاد در صد پرسنل یک واحد دانشگاهی از یک شهرستان عدالت اجتماعی بسیار مناسبی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :