مدير دفتر خدمات مشتركين شركت توانير در يزد گفت : كاهش يك درصد تلفات در كشور ، كاهش ده ميليارد ريالي در هزينه ها را در پي دارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 05 March 2015

به گزارش تابناک یزد، مهندس محمدجواد شريفي در نشست هاي جداگانه با مديرعامل ، معاونين و مديران شركت با اشاره به اينكه هر يك درصد كاهش تلفات در كشور معادل ده هزار ميليارد ريال صرفه جويي هزينه را در پي دارد تاكيد كرد: بازنگري در شبكه ها و رفع خطاها، كنترل مضاعف سيستم بلينگ و بازديد از مناطقي كه از حوزه تلفات غافل مانده است، حائز اهميت است.

 وي اذعان داشت: در بررسي هاي انجام شده مجتمع هاي تجاري و خانگي كه به صورت پراكنده تغذيه مي شوند تا پانزده درصد تلفات به علت سرقت انرژي در آن ديده شده است.

 مهندس شريفي متذكر شد: تجميع لوازم اندازه گيري در مجتمع ها و قياس آن با لوازم اندازه گيري نصب شده ، مي تواند ميزان تلفات احتمالي آن را مشخص كند.

 وي سوء استفاده و هدر رفت انرژي را به زيان كشور دانست و يادآور شد: كنتورهاي مكانيكي قديمي معيوب در سيستم باعث بروز خطاي بين پنج تا 10 درصد شده و اين ميزان در برخي نقاط كشور به چشم مي خورد.

 اين مقام مسئول از ايجاد يك داشبورد مديريتي براي رصد روند كاهش تلفات كشور خبر داد و تصريح كرد: استان يزد به دليل برخورداري از بيشينه وقدمت تاريخي مذهبي در جايگاه خوبي است.

  ناظرعالي تلفات عنوان كرد: برخلاف برخي مناطق كشور كه  مي بايست درحوزه تلفات غيرفني كار بيشتري صورت دهند ، بهره برداران اين استان در بخش تلفات فني اهتمام بيشتري را داشته باشند.

 به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد، معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توانير خاطرنشان كرد: نصب ترانس هاي كوچك كم تلفات براي كاهش ظول شبكه هاي فشار ضعيف اقدامي است كه بايد در كشور لحاظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :