فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: شعار مرگ بر آمریکا بر مبنای مقابله با یک نظام تحمیلی جهانی و سردمداران آن استوار بوده که هدف آن رهایی مردم محروم جهان از سلطه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 05 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سردار جلیل بابازاداه، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در یاداواره شهدای وحدت خورش رستم، حضور شهدای شیعه و سنی در دفاع مقدس را از رموز وحدت در جامعه بیان کرده و اظهار داشت: وجب به وجب از خاک کشور با خون این شهدای عزیز آمیخته و برای همین چنین وحدتی، همواره ماندگار است.

وی با بیان اینکه شهدای شیعه و سنی کشور نماد بارز وحدت بوده و رفع محرومیت‌های منطقه، به احترام خانواده‌های شهدایی که آنجا زندگی می‌کنند، ضرورت دارد، تصریح کرد: اخلاص، صداقت و ولایت‌مداری شهدا رمز ماندگاری آنان در لحظه لحظه حیات این کشور بوده و در توصیه ای به مسئولان، خدمت جانانه و صادقانه به مردم را نشان از تبعیت راستین آنان از شهدا دانست.

سردار بابازاده با اشاره به حمله ناجوانمردانه دشمن بعثی با 12لشگر پیاده مکانیزه و بمباران زیر ساخت‌ها و پالایشگاه‌های کشور توسط جنگنده‌های عراقی گفت: پشتبانی مثال زدنی مردم و ظهور پدیده‌هایی همچون باکری، همت، صیاد شیرازی و سایر سرداران و فرماندهان رشید سپاه و ارتش در کنار رهبری بی‌بدیل امام راحل (ره) دلایل اصلی پیروزی ایران اسلامی بر همه ی جهان کفر است.

بابازاده با اشاره به این‌که 115 شهید و دو آلاله گمنام خورش رستم و نیز داشتن 5 سرادر شهید از میان هفت سردار خلخالی سند افتخار آمیزی برای این منطقه و مردم آن بوده، افزود: در چنین شرایطی محرومیت‌زدایی از چهره این منطقه و رسیدگی به زیرساخت‌های آن احترام به خانواده‌های شهدا و امری ضروری می‌باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :