کد خبر: ۱۰۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 07 October 2015
‌مسئول امور باشگاه‌های استان گیلان گفت: از مجموع 991 باشگاه ورزشی دارای مجوز فعالیت در سطح استان گیلان، هیچ باشگاهی برای ادامه کار با منع قانونی مواجه نیست.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، علی نظری مسئول امور باشگاه‌های استان گیلان از بررسی‌های موردی 28 باشگاه در شهریور ماه خبر داد و گفت: در این مدت اگر چه برخی باشگاه‌ها تذکراتی دریافت کرده‌اند، اما تاکنون منع فعالیت و یا پلمب مکان در قصور مراعات قوانین دریافت نکرده‌اند.

وی از صدور 8 مجوز تاسیس و 20 مورد تمدید پروانه فعالیت در ماه گذشته بعنوان روند طبیعی ساختار اداری یاد کرد و افزود: هم اکنون 254 باشگاه ورزشی در سطح استان غیرفعال هستند که باید در این ارتباط یک بازنگری اساسی صورت پذیرد تا هم متقاضیان خدای ناکرده متضرر نشوند و هم اینکه توسعه ورزشی در سطح استان شتاب بیشتری پیدا کند.

نظری توجه به ورزش بانوان را یک راهبرد اصولی در تأمین سلامت جامعه ارزیابی کرد و گفت: فعال بودن 57 باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سطح استان گیلان در کنار 308 باشگاه مشترک بانوان و آقایان نشان از علاقه‌مندی این قشر اثرگذار در روند رو به رشد و توسعه رشته های ورزشی دارد.

مسئول امور باشگاه‌های استان گیلان وجود 322 باشگاه در شهرستان رشت و 9 باشگاه در شهرستان سیاهکل را تفاوت معناداری دانست که به رغم سقف جمعیتی این دو شهرستان باید در آن تعمق لازمه صورت پذیرد.

وی یادآورشد‌: اگر چه برخی شهرستان‌هایی چون انزلی با 47 و لاهیجان با 45 باشگاه در شرایط بهتری قرار دارند، اما تعداد باشگاه‌های فعال در دیگر شهرستان‌های استان گیلان عموما از 40 تا 9 باشگاه متغیرند و این برعهده ساختار مدیریت کلان است تا در ترغیب بخش خصوصی برای حضور در این عرصه بررسی کارشناسانه صورت دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :