دبیر اجرایی این همایش توسعه و ترویج فرهنگ گسترش فناوری اطلاعات در بنگاههای اقتصادی را مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس برشمرد و گفت: حکمرانی دیجیتال، توسعه منابع انسانی و تجربه دیجیتال کارکنان، مدلهای کسب و کار در عصر دیجیتال، بازاریابی و تجربههای دیجیتال مشتری، بانکداری، توسعه تکنولوژی مالی و تحول دیجیتال در خدمات مالی، مدیریت گردشگری، اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی دیجیتال را از جمله محورهای این کنفرانس است.
سعید فتحی افزود: از مجموع ۶۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس ۳۴ مقاله با موضوع بازاریابی، زنجیره تامین، ارزش گذاری و تامین مالی و حوزههای دیگر پذیرفته شده است.
در این همایش دو روزه نمایندگانی از سازمانهای دولتی و صنایع بزرگ و متوسط از سراسر کشور حضور دارد.