فرماندار میبد گفت:نیروی انتظامی علاوه بر فرهنگ سازی و بالا بردن آگاهی های مردم از طریق برگزاری همایش ها و به کار گیری شیوه های درست ،باید برخورد قاطع با متخلفان موتورسیکلت سوار را در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 07 October 2015

به گزارش تابناک یزد،حسین فلاح  در نشست شورای ترافیک،نقش شورای ترافیک را در کاهش حوادث و سوانح ترافیک مهم دانست و گفت:شورای ترافیک تنها شورایی است که مسئولین و کارشناسان با شناسایی نقاط حادثه خیز،رفع موانع،استاندارد سازی سرعت کاه ها و نصب علائم می توانند آمار خسارت جانی و مالی را در شهرستان به حداقل برسانند.

وی تاکید کرد:توقیف موتورسیلکت هایی که قوانین را زیر پا می گذارند و از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند؛ از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی در شهرستان میبد امری ضروری است .
فلاح گفت:این فرهنگ باید در شهرستان نهادینه شود که اگر موتورسیکلت فردی به علت تخلف و یا رعایت نکردن قوانین به پارکینگ منتقل شد؛راهنمایی و رانندگی هرگونه سفارش پذیری را برای آزادسازی ، از سوی هر شخص با هر پست و مقام کنار بگذارد و طبق آیین نامه و قوانین با متخلف برخورد کند .
تعریض کوچه ورودی خانقاه ،طراحی و اجرای دور برگردان قبل از میدان جانباز ،ایجاد سرعت کاه در بلوار علی اکبر حدفاصل کوچه صدف 6 الی 9 ،ایجاد دور برگردان در بلوار آیت الله حائری در فاصله مناسب بعد از پمبپ بنزین و خط کشی و ایمن سازی مدارس جنب خیابان از مصوبات این نشست بود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
واقعا متاسفم برای فرماندار و شهردار سالهاست اهالی شهرک شهدا جهت دسترسی به ورودی شهر دچار مشکل هستند و به اجبار باید از زیرگذر غیر استاندارد استفاده کنند که نه تنها باعث افزایش سوخت می شود بلکه باید در چند مرحله اقدام به دور زدن و پشت سر گذاشتن میدان و گردش به راست و چپ نمود
علی رغم اینکه شرایط دسترسی اسان از خیابان سعید اباد به طرف ایستگاه 2 اتش نشانی فراهم می باشد
با احداث یک میدان و یا چراغ قرمز این ام میسر می شود
واقعا جای تاسف دارد مردم این شهرک باید چوب بی کفایتی بعضی از مسولین را بخورند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :