مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان بوشهر:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان بوشهر گفت: برای توانمندسازی سربازان پادگان‎های استان بوشهر 19 حرفه آموزش فنی و حرفه‎ای و مهارتی تدوین و ارائه شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 07 October 2015
 تابناک بوشهر: عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست با مسئولان مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای استان بوشهر با بیان اینکه طرح توانمند سازی مهارتی برای تمامی حوزه‎ها در استان بوشهر اجرایی شده اظهار داشت: طرح مهارتی برای روستائیان، شهرها، مراکز صنعتی، پادگان‏‌ها و دستگاه‌هایی که نیاز به افزایش مهارت دارند راه‎اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی سربازان وظیفه تصریح کرد: این طرح براساس تحقق منویات مقا معظم رهبری با هدف توسعه فرهنگ مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال در پادگان‎ها اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‎ای استان بوشهر با بیان اینکه بی‌مهارتی بیکاری و بروز آسیب‎هایی در جامعه فراهم می‎کند گفت: سربازان فاقد مهارت پس از خدمت سربازی بیکار می‌شوند از این نظر برای فراهم کردن زمینه اشتغال این افراد طرح مهارت افزایی سربازان اجرایی می‎شود.

کازرونی با بیان اینکه بالاترین رسالت فنی و حرفه‎ای فراهم کردن بسترهای اشتغال است گفت: مهارت افزایی زمینه ورود نیروی جوان به دنیای بازار کار فراهم می‎کند که این رسالت اکنون برعهده سازمان آموزش فنی و حرفه‎‏ای است.

وی با بیان اینکه بیش از 102 هزار نفر ساعت آموزش در پادگان‎های استان بوشهر ارائه شده افزود: تعهد آموزشی این اداره کل تا پایان سال توانمند سازی 819 نفر از سربازان حاضر در پادگان‎های استان بوشهر است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان بوشهر با بیان اینکه درنیمه نخست امسال 32 دوره آموزشی برگزار شده افزود: در نیمه نخست امسال 500 نفراز سربازان پادگان‎های استان بوشهر در 32 دوره در حرفه‎هایی نظیر ایمنی و بهداشت صنعتی، مکانیک خودروهای سواری بنزینی، کارآفرینی و دیگر حرفه‎ها در پادگان‎های استان بوشهر فراگرفته‎اند.

کازرونی با اشاره به اینکه 19حرفه آموزشی برای سربازان وظیفه پادگان‎های استان بوشهر تدوین شده گفت: برای توانمندسازی سربازان پادگان‎های استان بوشهر 19 حرفه آموزش فنی و حرفه‎ای تدوین شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :