فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز برگ برنده و نقطه صیانتی خودش را از فرهنگ عاشورایی و مرام حسینی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 08 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی رسانه‌ای برای پوشش برنامه‌های مناسبتی ماه محرم و صفر در صدا و سیمای اردبیل اظهار کرد: در دنیا اردبیلی‌ها را اگر به فضیلت‌ها و خصائص برتر بشناسند در این بین عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در بین آنها از برتری و رتبه‌ای بالاتر برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از روحیه حماسی و حسینی این ملت همواره در هراس و نگرانی بوده و همچنان نیز از این مکتب و مرام دلواپس و نگران هستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز برگ برنده و نقطه صیانتی خودش را از فرهنگ عاشورایی و مرام حسینی دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه اهالی استان اردبیل پرچمدار این عزت، غیرت و شرافت هستند و لحظه‌ای نمی‌خواهند تا این پرچم بر زمین گذاشته شود، گفت: ما امروز افتخار می‌کنیم که پیرو مکتب آن امام بزرگی هستیم که در برابر ذلت و پستی خم فرود نیاورد بلکه با عظمتی تمام در برابر ظالمان روزگار ایستاد تا اوج عظمت مبانی ارزشی و اعتقادی را به نمایش بگذارد.

بابازاده با قدردانی از تلاشگران عرصه رسانه‌ای در پوشش اخبار و رویدادهای ماه محرم و صفر در ترویج درست اندیشه‌های آسمانی مکتب اسلام افزود: صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها با مجاهدتی خاموش در این مسیر گام‌های عملی و فراگیر بر می‌دارند تا ابعاد مختلف حادثه غمگین عاشورا و عبرت‌آموز کربلا به نسل‌های امروزی انتقال یابد.

وی با قدردانی از مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی از آمادگی سپاه برای برگزاری آیین‌های عزاداری در حسینیه ثارالله و خیابان‌های اصلی و گذرگاه‌های تاریخی در برپایی عزاداری ماه محرم خبر داد و بیان کرد: پرشورتر از سال‌های گذشته مجالس عزاداری در حسینیه ثارالله امسال نیز برگزار می‌شود و با دعوت از دستجات و هیئت‌های عزاداری محلات شش‌گانه و مناطق مختلف شهر تلاش می‌کنیم تا این مکان به نقطه و کانون اصلی عشق و ارادت به امام حسین (ع) و قمر بنی‌هاشم تبدیل شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: انقلاب اسلامی امروز هر چه عزت، عظمت و شرافت دارد به برکت مکتب حسینی و خون شهیدانی است که در تبعیت از مولایشان امام حسین (ع) در صحنه حاضر شده و دشمن را در اهدافشان زمین‌گیر کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :