سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای تنگستان:
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای تنگستان در نشست با مسئول کمپ ترک اعتیاد شهرستان تنگستان از توانمند‌سازی و مهارت‌افزایی بهبود یافتگان از اعتیاد برای ورود به بازار کار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 12 October 2015
تابناک بوشهر: مهراب بازیار بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان کمپ ترک اعتیاد شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه آگاه‌سازی خانواده‎ها برای پیشگیری از اعتیاد فرزندان مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: تمامی خانواده‎ها و کسانی که عزیزان خود را در دام اعتیاد به مواد مخدر و محرک می‎بینند، بدون شک آرزوی بهبود آنان دارند.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش فنی و حرفه‎ای در کمک به بهبود معتادان گفت: آموزش‎های فنی و حرفه‎ای همواره به ارائه آموزش‎‌های مهارتی به همه اقشار جامعه توجه ویژه داشته و چه بسا با توسعه آموزش‎های مهارتی برای بهبود یافتگان بیماری اعتیاد نقش به‌سزایی در شکوفایی و تولد دوباره این عزیزان ایفا می‎کند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای تنگستان  تاکید کرد: با هماهنگی مسئول کمپ ترک اعتیاد  دوره‎های آموزشی مهارتی برای علاقه‌مندان به فراگیری آموزش‎های فنی و حرفه‎ای در حرفه‎های درآمدزا و بازار محور برگزار می‎شود.

وی گفت: با ارائه آموزش‎های مهارتی به مددجویان زمینه توانمندسازی آنها برای ورود به بازار کار در حوزه‎های مختلف فراهم می‎شود.

بازیار آموزش‎های مهارتی را یکی از ارکان اصلی ایجاد اشتغال در رشته‎های مختلف برای افراد بهبود یافته و سوق دادن این افراد برای ورود به بازار کار دانست و تصریح کرد: فراهم کردن بستر و شرایط اشتغال یکی از مهم‎ترین و بزرگترین خدمات آموزش فنی و حرفه‎ای به خانواده‎های آسیب دیده اجتماعی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :