کد خبر: ۱۱۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 12 October 2015
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به اهمیت ورزش تاسال 95 تمامی استان‌های کشور به مراکز استعدادیابی مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نصرالله سجادی عصر امروز در مراسم راه‌اندازی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزشی در استان البرز اظهار داشت: اهمیت به ورزش و توسعه آن در بین قشرهای مختلف مردم یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط مسئولان ورزشی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که باید در این راستا انجام دهیم ایجاد پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزشی در تمام استان‌های کشور است که در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع تا پایان سال 95 تمامی استان‌های کشور به این مهم تجهیز می‌شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هم اکنون 20 فدراسیون استعدایابی را به اولویت اساسی خود تبدیل کرده‌اند که در این راستا بخشی از اعتبارات وزارتخانه به موضوع استعدادیابی تخصیص داده شده است.

سجادی بیان داشت: با تمهیدات اندیشید شده 10 درصد از اعتبارات فدراسیون‌ها و ادارات ورزش و جوانان استان‌ها به موضوع استعدایابی تخصیص یافته است که امیدواریم بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما در کشور استعدادهای فراوانی را در حوزه ورزش داریم لذا با شناسایی این استعدادها می‌توانیم مسیر تحولات اساسی در حوزه ورزش را بهتر از گذشته طی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی