در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سبک ها و نمونه کارهایی از تابلو مغازه که در کشورهای خارجی و مطرح جهان مورد انتخاب مشتریان هستند بپردازیم که پیشنهاد داریم تا انتهای این مطلب جهت آگاهی از متدهای روز تابلو مغازه در جهان با ما همراه باشد.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 17 June 2023

امروزه تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتورهای کسب و کار در تمام نقاط جهان و کشورها بشمار می رود که در انواع مختلف و متفاوتی انجام می شود و به طور کلی تاثیر بسزا و قابل توجهی را در برند سازی و رونق بخشیدن به مشاغل ایفا می کند.

اما نکته ای مهم که این موضوع را در بر می گیرد این است که تبلیغات انواع مختلفی دارد که یکی از آنها تبلیغات به شکل تابلو مغازه است که در دسته تبلیغات محیطی قرار می گیرند.

ساخت تابلو مغازه به سبک های خارجی و خاص

ساخت تابلو مغازه به سبک های خارجی و خاص
تابلو مغازه ها در سبک های مختلفی ساخته می شوند که به طور معمول هر کدام از کشورها خواهان و طرفداران نمونه های خاصی از تابلو مغازه هستند و در واقع سلایق و انتخاب تابلو مغازه در هر کشوری می تواند متفاوت باشد.

ساخت تابلو مغازه به سبک اروپایی

ساخت تابلو مغازه به سبک اروپایی
قاره اروپا کشورهای زیادی را در بر می گیرد که برخی از آنها عبارتند از انگلیس، آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، ایتالیا و چندین کشور دیگر که در تمامی آنها مغازه هایی با شاخه ها و عناوین شغلی مختلفی مشغول به فعالیت هستند.

معمولا کشورهای اروپایی در انتخاب و سفارش تابلوهای تبلیغاتی از تابلوهایی ساده و در عین حال جذاب استفاده می کنند که در ادامه به معرفی برخی از سبک و سیاق های تابلو مغازه در کشوره های اروپایی خواهیم پرداخت.

حروف برجسته فلزی

یکی از تابلوهایی که در کشورهای اروپایی به عنوان تابلو مغازه در نظر گرفته می شود مربوط می شود به حروف های برجسته فلزی که به طور کلی در دو شکل حروف برجسته آهنی و حروف برجسته استیل تولید می شود.

ساده بودن حروف های فلزی یکی از عوامل مهم در انتخاب آن توسط اروپایی ها برای تابلو مغازه است و نکته جالبی که شامل حروف های فلزی می شود این است که می توان آنها را به شکل بک لایت (نور از پشت) نور پردازی نمود.

تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک یک مدل حروف برجسته می باشد که از زمان های قدیم و بیش70 سال است که توسط فعالان در شغل تابلو سازی تولید می شود و یکی از پر کاربردترین آنها مربوط می شود به تابلو مغازه در کشورهای اروپایی.

از مهمترین مواردی که حروف نئون پلاستیک در کشورهای اروپایی استقبال کنندگان زیادی دارد این است که حروف نئون پلاستیک با استفاده از هنر دست تولید می شود و همین ساده بودن و حس و حال هنر برای اروپایی ها جذاب و مورد پسند می باشد.

تابلو نئون

از دیگر تابلوهایی که در اروپا استفاده می شود تابلو نئون است که در دو نوع شیشه ای و و پلاستیکی تولید می شود.

نسل اولیه تابلو نئون با استفاده از لوله های شیشه ای ساخته می شدند و نسل جدید آن توسط یک نوع متریال پلاستیکی به نام نئون فلکسی تولید می شود.

نکته مربوط به تابلو نئون این است که این شکل از تابلو تبلیغاتی در کشورهای اروپا در هر دو مدل شیشه ای و نئون فلکسی تولید می شود و طرفداران و متقاضیان زیادی هم دارد.

تابلو لایت باکس

لایت باکس یکی دیگر از تابلوهاست که در انواع مختلفی تولید می شود و در اروپا استقبال کنندگان بسیاری دارد.

شکل ظاهری لایت باکس ها معمولا به این صورت است که به صورت یک جعبه ساخته می شود و بعد از ساخت با استفاده از محصولات روشنایی که اکثرا اس ام دی هستند مورد نور پردازی قرار می گیرد.

مدل های تابلو تبلیغاتی در آمریکا

مدل های تابلو تبلیغاتی در آمریکا

قاره آمریکا شامل کشورهایی است که ساکنین آن برای تبلیغات مکان های تجاری و مغازه های خود از سبک و سیاق های تقریبا مشابهی استفاده می کنند که در ادامه با دو نوع پرکاربرد آنها آشنا خواهیم شد.

انواع تابلو چلنیوم

چلنیوم یک مدل حروف برجسته است که به کارگیری از آن در تمام دنیا بر کسی پوشیده نیست، لذا در کشورهای قاره آمریکا هم به همین صورت است و مغازه داران بسیاری از تابلو چلنیوم برای تبلیغاتشان استفاده می کنند.

یکی از مورادی که مغازه داران در کشورهای آمریکایی از تابلو چلنیوم استفاده می کنند، ساخت انواع آن است که از مزیت ها و جذابیت های آن بشمار می رود.

تابلو لاسوگاسی

یکی از نام های تابلو تبلیغاتی که امروزه در کشور ما با نام آمریکا ارتباط گرفته است مربوط می شود به تابلو لاسوگاسی که اولین نمونه های آن در شهر لاسوگاس آمریکا ساخته شد.

تابلو لاسوگاسی معمولا با استفاده از لامپ های گرد و یا لامپ های نئون ساخته می شود به این صورت که داخل حروف های برجسته، لامپ نئون و یا لامپ های گرد استفاده می شود.

سفارش تابلو مغازه به سبک های خارجی

در این مطلب با تابلوهای تبلیغاتی به سبک های خارجی آشنا شدیم و حال سوال اینجاست که چطور در تهران تابلو تبلیغاتی و یا تابلو مغازه به سبک خارجی سفارش دهیم؟

مسلما ساخت تابلو تبلیغاتی نیازمند مهارت و تخصص است که هر قدر تخصص یک مجموعه در این زمینه بیشتر باشد ساخت تابلو هم به همان نسبت با کیفیت تر خواهد شد.

یکی از مجموعه های تابلو سازی در تهران که تخصص در ساخت تابلو تبلیغاتی به سبک های خارجی را دارد شرکت نوین لایت به نشانی اینترنتی https://novinlight.com است که با مراجعه به این سایت و ارتباط با متخصصین تابلوسازی می توان سفارش تابلو مغازه به سبک های اروپایی و خارجی را ثبت نمود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :