کد خبر: ۱۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 15 October 2015

مدیرکل بحران استانداری البرز از تدوین طرح جامع خطرپذیری در استان البرز خبر داد و گفت: توجه به بودجه 5 درصدی بحران در دستگاه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

خبرگزاری فارس: طرح جامع خطرپذیری البرز تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مهدی مهرور اظهار کرد: پیگیری تخصیص اعتبار 135 میلیارد ریالی آب اضطراری و بهبود کیفیت آب شرب مناطق شهری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان مبنی بر در پیش بودن زمستانی پُر بار از بارندگی‌های جوی، افزود: به جهت اهمیت آمادگی در مقابل بحران‌ها و حوادث غیرقابل پیش‌بینی، جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به صورت ماهیانه تشکیل خواهد شد.

مهرور تصریح کرد: در این رابطه نیاز است فرمانداران در شهرستان‌ها نیز هر یک ماه جلسات ویژه شورای مدیریت بحران استان را برگزار کنند.

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: تدوین برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی امری ضروری است.

وی تدوین طرح جامع خطرپذیری را از دیگر اولویت‌های اداره‌کل بحران اعلام کرد و افزود: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در دستگاه‌ها هر یک به فراخور مأموریت دستگاه خود با ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها، در تدوین این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی