چاپ ساک دستی تبلیغاتی توسط چاپخانه ها و تولید کننده های زیادی در تهران انجام میشوند. برای اطلاع از نحوه سفارش و اطلاعات ضروری درباره انواع ساک دستی کاغذی، پارچه ای و برزنتی در ادامه با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ 17 September 2023

چاپ ساک دستی به عنوان یکی از محصولات کاربردی و پرمصرف در عرصه بسته بندی و ارائه محصولات به شمار می رود. ساک های دستی در میان عموم مردم به اسم های مختلفی مانند ساک خرید و شاپینگ بگ نیز شناخته می شود. به طور کلی مفهوم همگی آن ها ساک و محصولی است که بتوان کالاها را به وسیله آن جا به جا کرد. همچنین از ویژگی های حائز اهمیت چاپ ساک دستی جنبه تبلیغاتی و برندینگ آن است. طراحی های گوناگونی برای چاپ ساک دستی وجود دارد که می تواند باعث شخصی سازی این محصول برای برند و کسب و کار شما شود.

چاپ ساک دستی و طراحی آن شامل نکات مهمی است که بایستی به آن دقت کامل شود. انواع مختلفی از ساک های دستی در بازار وجود دارد که شناخت آن ها می تواند به انتخاب درست ساک کمک کند. چاپ ساک دستی روی مواد و جنس های متنوعی انجام میشود که میتوان به ساک دستی کاغذی، ساک دستی پلاستیکی و ساک دستی پارچه ای اشاره کرد. ساک دستی کاغذی به دلایل متعدد که در ادامه به آنها میپردازیم از محبوبیت زیادی میان افراد برخوردار است. در ادامه همه چیز درباره ساک دستی را برای شما شرح داده ایم و برای تهیه این مطلب از مجموعه چاپ و بسته بندی لمون پک کمک گرفته ایم.

راهنمای جامع چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ انواع ساک دستی

همانطور که می دانید ساک های دستی با متریال های مختلفی به بازار عرضه می شوند که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت :

ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی یک از روش های پر طرفدار برای ارائه محصولات است. این ساک دستی ویژگی هایی را به خود اختصاص داده است که باعث شده افراد بسیار به این محصول توجه داشته باشند. ساک دستی کاغذی می تواند از جنس گلاسه، کاغذ کرافت و کاغذ پشت طوسی باشد. قیمت این ساک ها با هر نوع کاغذی که ساخته شوند، از سایر ساک های دستی پایین تر است. همچنین امکان چاپ بر روی ساک دستی کاغذی به روش های متعددی همچون چاپ افست، چاپ سیلک، چاپ فلکسو و... وجود دارد. در صورتیکه تجدید پذیر بودن ساکدستی برای شما اهمیت داشته باشد می توانید با انتخاب درست جنس آن از این موضوع اطمینان خاطر حاصل کنید.

ساک دستی پارچه ای

ساک های دستی پارچه ای خود به شکل های گوناگونی تولید می شوند. اما دلیل مهم استفاده از این ساک های دستی ویژگی های منحصر به فردش است. این ساک ها قیمت مقرون به صرفه ای دارند و همچنین می توان طرح هایی با وضوح بالا را روی آن ها چاپ کرد. ساک های دستی پارچه ای را نیز می توان به روش های مختلفی چاپ کرد. همچنین این ساک های دستی دوست دار محیط زیست و تجدید پذیر هستند.

چاپ ساک دستی برزنتی

ساک دستی برزنتی استحکام بسیار بالایی دارد اما قیمت نسبتاً زیاد این نوع ساک با عث شده تا این ساک های دستی نسبت به دیگر انواع ساک دستی طرفداران کم تری داشته باشند.

ساک دستی پلاستیکی

ساک دستی پلاستیکی، پر کاربرد و مقرون به صرفه ترین نوع ساک دستی تبلیغاتی است. این نوع ساک را میتوان از مواد بازیافتی تولید کرد.

راهنمای جامع چاپ ساک دستی کاغذی

روش های مختلف چاپ ساک دستی

با وجود روش های مختلف برای چاپ ساک دستی،  این روش های مرسوم عبارتند از :

روش افست : این روش چاپ از روش های محبوب چاپی موجود است. اما باید در نظر داشت که فقط برای تیراژ بسیار بالا مقرون به صرفه است. کیفیت چاپ در این روش بسیار خوب و قابل قبول است.

روش دیجیتال : روش دیجیتال به شکلی از نظر کارایی در مقابل روش افست است. این روش نیز از کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار است. اما برای تیراژ پایین استفاده می شود و برای تیراژ در تعداد بالا چاپ افست به مراتب مقرون به صرفه خواهد بود.

روش فلکسو : روش فلکسو یک روش چاپ ساده با تعداد رنگ محدود است. سرعت چاپ فلکسو بسیار بالا است اما از نظر کیفیت و وضوح طرح نسبت به موارد دیگر چندان مناسب نیست.

چاپ لیبل برای ساک دستی

ساک های دستی قدرت چاپ بالایی دارند و به روش هایی مختلفی امکان چاپ را فراهم می کنند به همین دلیل چاپ لیبل برای ساک دستی اصولاً کار رایجی نیست. در اکثر اوقات افراد سعی می کنند به طور مستقیم عمل چاپ را روی ساک دستی انجام بدهند، اما در مواقعی افراد ترجیح می دهند بنا به دلایلی مانند کمبود وقت یا اشتباهات چاپی، از چسباندن لیبل روی ساک دستی خود بهره ببرند. برای مثال اگر فردی قصد چاپ لیبل را داشته باشد اما زمان کافی برای چاپ را نداشته باشد، بایستی ساک دستی آماده تهیه بکند. این ساک ها که عموما طراحی خاصی با خود به همراه ندارند به کمک چاپ لیبل مناسب و جذاب می توان طرحی زیبا بر روی ساک های دستی آماده انداخت.

چاپ لیبل انواع متنوعی دارد که از میان آنها لیبل یووی، لیبل شیشه ای، لیبل متالایز، لیبل کاغذی جز انواع پرطرفدار به حساب می آیند. لیبل ها روی محصولات با کاربردهای مختلفی درج می شوند. بنابراین طبیعی است که قیمت تمام لیبل ها با هم برابر نباشد در نتیجه قیمت چاپ لیبل بسته به عواملی ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاعت بیشتر در مورد چاپ لیبل به سایت لمون پک www.lemonpack.ir مراجعه نمایید.

مقایسه چاپ ساک دستی و چاپ و تولید جعبه

چاپ ساک دستی و چاپ و تولید جعبه، هر دو روش هایی برای بسته بندی و ارائه محصولات هستند. تولید هر کدام مزیت ها و ویژگی های منحصر به خود را دارند که باید با توجه به شرایطی که در آن قرار می گیرند انتخاب شوند. چاپ و تولید جعبه برای مواقعی که کالاها میزان مسافتی طولانی را میخواهند طی کنند، بسیار مناسب است، به دلیل اینکه برای محصولاتی که محافظت و امنیت محصول جایگاه ویژه‌ای دارد، چاپ و تولید جعبه می تواند کمک زیادی کند. همچنین به مراتب هزینه چاپ جعبه از چاپ ساک دستی بیشتر خواهد شد.

جعبه می تواند از هر جنسی ساخته شود. کارتن های مقوایی یکی از انواع رایج کارتن در صنایع داخلی به شمار می روند. جعبه لامپ و جعبه فیلتر هوا و روغن از جمله مواردی هستند که می توان از کاربرد این جعبه ها در صنعت نام برد.

کارتن لمینتی و هاردباکس

با توجه به اهدافی که در کسب و کار وجود دارد جعبه مورد نظر چاپ می شود. همانطور که گفتیم چاپ و تولید جعبه برای محصولاتی که حمل و نقل طولانی ای دارند کاربردی است. به همین دلیل اغلب افرادی که در صنعت کالاهای صادراتی هستند از کارتن لمینتی برای عرضه محصولات خود استفاده می کنند. کارتن لمینتی از کارتن های لایه دار مانند کارتن  سه لایه و کارتن پنج لایه و 7لایه تولید می شود که پوششی از مقوا روی آن قرار می گیرد که امکان چاپ با تنوع رنگی بالا را برای افراد فراهم می سازد. از محصولات معروف کارتن لمینتی، می توان به کارتن میوه صادراتی اشاره کرد.

هارد باکس نیز از دیگر روش های چاپ و تولید جعبه است. چاپ و تولید جعبه هارد باکس که به آن جعبه سخت نیز گفته می شود، برای محصولات و کالاهایی کاربرد بیشتری دارد که عمدتا جنبه لوکس دارند. آن هم به این دلیل است که این جعبه ها از یک لایه مقوای سخت یا چوب ساخته می شوند که حس امنیت بالایی را به مشتری و مخاطب خواهد داد. به همین دلیل قیمت هاردباکس به مراتب بالاتر از دیگر انواع جعبه است. به همین دلیل، یکی از گزینه های اصلی برای محصولات کادویی و گران قیمت و با ارزش است.

راهنمای جامع چاپ ساک دستی کاغذی

چاپخانه معتبر برای چاپ ساک دستی در استان تهران

با توجه به آمار و ارقام، مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک، یکی از کارخانه های چاپ معتبر و بزرگ تهران به شمار می رود. این مجموعه محصولاتی مختلفی را به مشتریانش ارائه می دهد. از جمله محصولاتی که می توانید با مراجعه به این مجموعه تهیه کنید میتوان به: لیبل شیشه ای، کارتن لمینتی، کاغذ ساندویچ ، هولدر لیوان، انواع جعبه های مقوایی، هاردباکس، چاپ و تولید جعبه اشاره کرد. سرکار خانم توانگر به عنوان یکی از بانوان تاثیرگذار در این حوزه با مدیریتی نوین و رویکردی به روز مدیریت مجوعه لمون پک را بر عهده دارد. برای تماس ثبت سفارش و تماس با با لمون پک به سایت lemonpack.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس 09126857573 تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :