اجاره ویلا و سازه های دو طبقه یکی از گزینه هایی است که می توانید همه را در املاک مثلث به راحتی مشاهده کنید از اطلاعات کامل این نوع از آگهی ها در املاک مثلث بهترین گزینه را برای اجاره و رهن کامل انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 25 September 2023

زندگی لوکس و مدرن در تهران

منطقه 2 تهران، به ویژگی های شهری برجسته و زندگی در سطح لوکس مشهور است. اجاره ویلا در سعادت آباد این فرصت را به شما می دهد تا زندگی به سبکی مدرن، آرامش بخش و لوکس را تجربه کنید.

منطقه سعادت آباد با فرهنگ غنی و امکانات ویژه ای که ارائه می دهد، برای ملک و سازه های مدرن و واحدهای لوکس بسیار جذاب است. با توجه به گستردگی انتخابات مسکونی در این منطقه، اجاره یک واحد برج می تواند با قیمت ها متنوع ارائه شود.

محله‌های منطقه 2 برای رهن و اجاره آپارتمان

رهن 500 میلیون تومانی برای اجاره در شهرک غرب

شهرک غرب تهران از تنوع ملکی بالایی برخوردار است. اما از میان تمامی آنها برخی از انواع ملک ها و سازه ها هستند که درخواست های بیشتری را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال یک واحد 70 متری با بودجه حدود 500 میلیون تومان برای رهن (پول پیش) هستید، ما خبر خوبی برای شما داریم در این منطقه با این مبلغ به عنوان رهن، می توانید یک واحد جدید در آپارتمان های مدرن با اجاره بهای 16 میلیون و 500 هزار تومان پیدا کنید. اما موضوع فقط محدود به اجاره آپارتمان نبوده و یکی از ملک هایی که تعداد آن در شهرک غرب به نسبت بالا است؛ خانه های ویلای لوکسی است که مناسب برای افرادی است که به دنبال داشتن یک ملک خصوصی به صورت فول امکانات می باشند.

شهرک غرب با زیر ساخت عالی و امکانات ویژه، انتخابی عالی برای همه کسانی است که می خواهند یک زندگی لذت بخش و لوکس در بالای شهر تهران داشته باشند. با انتخاب اجاره واحد در شهرک غرب شما به یک زندگی لاکچری و امکانات منحصر به فرد دست خواهید یافت.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال اجاره ویلا در شهرک غرب تهران است. یکی از خیابان هایی که به شما پیشنهاد می کنیم خیابان ایران زمین بوده که تعداد ویلایی های به نسبت بالایی را به خود اختصاص داده است. شما می توانید قیمت های بروز اجاره ویلا را به صورت کامل در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر اجاره شما می توانید قیمت خرید ویلا در شهرک غرب را نیز در املاک مثلث به صورت جامع مشاهده کنید.

محله‌های منطقه 2 برای رهن و اجاره آپارتمان

رهن کامل 2 میلیارد تومان در سعادت آباد

اگر به دنبال واحدی با مساحت بزرگتر و امکانات رفاهی بیشتر در تهران هستید، منطقه سعادت آباد انتخابی بی نظیر است. در این منطقه شهری خلوت با امکانات فوق العاده، یک واحد 85 متری با ساختاری مدرن و تازه ساز را قیمت فوق العاده 2 میلیاد تومان به عنوان رهن کامل پیدا کرده ایم. از سمتی دیگر شمایی که به دنبال داشتن یک خانه با مساحت های بالا هستید، اجاره ویلا در سعادت آباد می تواند یکی دیگر از گزینه هایی باشد که به شما ارائه می شود. به طور کلی تعداد ویلایی های سعادت آباد از ویلایی های شهرک غرب پایین تر بوده و شما با گزینه های کمتری برای رهن و اجاره ویلا در سعادت آباد رو به رو هستید.

سعادت آباد با امکانات و خدمات متفاوتی که ارائه می دهد، به عنوان یک محله لوکس و پرطرفدار در تهران شناخته می شود. این منطقه با پارک، مراکز خرید، رستوران های برجسته و مدارس با کیفیت برای خانواده ها بسیار مناسب است. با اجاره خانه ویلایی در سعادت آباد، شما می توانید از زندگی لوکس و امکانات رفاهی این منطقه بهره برید. زندگی به سبک لوکس در تهران با امکاناتی که لایق شماست، با ویلا در سعادت آباد در دستان شماست. شما می توانید قیمت اجاره ویلا در سعادت آباد را در جدول زیر مشاهده کنید.

محله‌های منطقه 2 برای رهن و اجاره آپارتمان

املاکی معتبر در منطقه 2 تهران

از مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان رهن (پول پیش) و مبلغ 15 ملیون تومان به عنوان اجاره تا مقادیر بالاتر، شما می توانید بسته به بودجه خود و نیازهای خانودگی یا شخصی خود، واحدی مناسب را اجاره کنید. این امکانات و انتخابات گسترده به شما این امکان را می دهند تا به بهترین شکل ممکن در این منطقه زندگی کنید.

برای کسانی که به دنبال اجاره ویلا با مساحت های بیشتر از 200 متر هستند، تصمیم گیری دشواری می تواند باشد. با این حال، با توجه به میزان رهن مورد نیاز و بودجه مالی شما، می توانید به راحتی خانه ای با امکانات دلخواه پیدا کنید.
اگر شما نیز به دنبال یکی زندگی مدرن، لوکس و امکانات فراوان در منطقه 2 تهران هستید، از فرصت های فوق العاده املاک مثلث بهره برید. با مشاهده و انتخاب بین انواع ملک های مدرن در این منطقه، شما می توانید به یک زندگی با کیفیت و امکانات بی نظیر دست یابید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :