معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل در توسعه ورزش همگانی با جذب 25 درصد جمعیت استان توانسته روند مطلوب و فضای متفاوتی را در توسعه ورزش همگانی ایجاد کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 18 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا برادران عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در اردبیل اظهار کرد: ما همسو با سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در کنار توجه به ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی را به عنوان زیرساخت اصلی در تقویت نشاط و بالندگی جامعه مورد توجه قرار دادیم.

وی جایگاه ممتاز استان را در توسعه ورزش همگانی و مشارکت بالای زنان و مردان و خانواده‌ها در این مسیر یادآور شد و تصریح کرد: این خود از اهداف سند توسعه برنامه پنجم است که در حقیقت گامی جدی در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل تبیین کرد: تمامی 410 هیئت ورزشی در سطح استان تلاششان بر این است تا ورزشکاران و قهرمانان ما در مسابقات مختلف درخششی جدی داشته باشند.

برادران، برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری، داوری و سر و سامان دادن به سه هزار مربی و دو هزار داور در رشته‌های مختلف را از اقدامات انجام شده در سال‌جاری اعلام کرد.

وی به حضور ورزشکاران این استان در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: 180 ورزشکار این استان موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ و مقام قهرمانی شدند که 70 درصد آنها را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می‌دهند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، جایگاه ورزش و جوانان استان را در آخرین ارزیابی رتبه دوم بیان کرد و ادامه داد: بیش از 116 نفر از ورزشکاران و قهرمانان این استان در اردوهای تیم ملی حاضر شده و در فرآیند استعدادیابی و نخبه‌پروری ورود پیدا کردند.

برادران برگزاری المپیادهای ورزشی در گروه سنی پایه را به همراه میزبانی رویدادهای مختلف نظیر مسابقات تکواندو، کاراته و دیگر ورزش‌های رزمی را یادآور شد و بیان کرد: تشکیل ستاد ساماندهی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو، حضور موفق ورزشکاران ناشنوای استان در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و کسب 20 عنوان تیمی در مسابقات کشوری از دیگر رخدادهایی بوده که در سال‌های اخیر شاهد تحقق آن بوده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
چه بهتر که سفره دروغگویی که بین مردم پهن شده را نیز برچینیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :