فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی این استان آمادگی اعزام زائرین اربعین به کربلا را در مرز مهران دارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 23 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی این استان آمادگی اعزام زائرین اربعین به کربلا را در مرز مهران دارد.

سردار علی دولتی اظهار داشت: این نیرو با تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی لازم زمینه تسهیل در تردد زوار را در اربعین حسینی فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: برای تسهیل در عبور و مرور زوار اربعین حسینی و آرامش در مرز مهران پایانه‌هایی برای پارک خودروهای شخصی و اتوبوس‌های حمل زائرین و ارائه سرویس به زوار از مهران تا مرز بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این تمهیدات با هدف تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی و ایجاد نظم و آرامش در شهر مهران اندیشیده شده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: سعی شده با این تسهیلات و تمهیدات اندیشیده شده شهر مهران از گردونه ترددهای اضافی و ترافیک سنگین رها شود و زمینه تسهیل تردد برای زوار اربعین حسینی فراهم شود.

دولتی تبیین کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حجم زائرین در مرز مهران در مقایسه با دو سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار شده است و پلیس با تمهیداتی که انجام داده است زوار با ارائه مدارک لازم از جمله گذرنامه و ویزا راهی عتبات عالیات می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام متذکر شد: زائران باید با داشتن گذرنامه و ویزا از مرز عبور کنند در غیر اینصورت از خروج زوار ممانعت به عمل خواهد آمد و طرف عراقی زائران را بدون مدارک لازم از جمله ویزا و گذرنامه اجازه ورود به کشور عراق را نمی‌دهد.

وی در پایان توضیح داد: از همه هموطنان استدعا داریم برای سهولت در تردد در مرز مهران و اعزام روان زوار حتماً با داشتن مدارک لازم به مرز مهران مراجعه کنند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :