کد خبر: ۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶ 08 March 2015

تصادف اول

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایسنا،بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در جاده‌ی «بازرگان - ماکو» دو سرنشین پراید کشته شدند.

شدت حادثه به حدی بود که جنازه دو سرنشین سواری پراید با برش‌کاری عوامل آتش‌نشانی از داخل خودور پراید بیرون کشیده شدند.

بر اثر این حادثه‌ی جاده‌ی «ماکو - بازرگان» که در حوالی روستای محمدآباد انجام شد، پس از یک ساعت مسدود بودن جاده بین‌المللی ماکو بازرگان با تلاش مأموران انتظامی، پلیس راه و آتش‌نشانی بازگشایی شد.

علت حادثه از سوی پلیس راه در حال بررسی است.

تصادف دوم:

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از واحد مرکزی خبر، فرمانده پلیس راه نقده در خصوص تصادف گفت:در این حادثه که در مسیر روستای دیزج - نقده رخ داد 2 دستگاه خو درو پژو و پی کی با هم برخورد کردند که یکی از سرنشینان پی کی که دختر سه ساله ای بود در دم جان باخت و راننده آن و 2 تن از سرنشینان پژو هم مجروح و به بیمارستان نقده منتقل شدند.

سروان اسماعیل زاده انحراف به چپ پژو را عامل این سانحه اعلام کرد.

تصادف سوم:

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از مهر،در برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه نیسان در جاده میانه میاندوآب۴ نفر از سرنشینان زن پژو که معلم بودند به همراه راننده این خودرو و راننده خودروی نیسان کشته شدند.

در اثر این تصادف که در کیلومتر ۵ محور میانه میاندوآب رخ داد،پنج سرنشین خودروی پژو و همچنین راننده نیسان درجا کشته شدند و دیگر همراه راننده نیسان نیز به بیمارستان تبریز اعزام شد.

خدیجه داوودی، رعنا مرسل لویی، معصومه رستمی و فاطمه فروتن از معلمان اداره آموزش و پرورش میانه بودند که در چار اویماق مشغول تدریس بودند و در راه بازگشت از مدرسه دچار این حادثه شدند.

مشایخی دبیر مدیریت بحران شهرستان میانه گفت:عدم وجود پایگاه امداد جاده ای در این مسیر باعث شد تا جسدها به سرعت از خودورها خارج نشود و امدادرسانی به موقع صورت نگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :