نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: 17 سالن نیمه‌کاره ورزشی در روستاهای این شهرستان وجود دارد که باید تکمیل شوند.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 26 October 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: 17 سالن نیمه‌کاره ورزشی در روستاهای این شهرستان وجود دارد که باید تکمیل شوند.

به گزارش  تسنیم ، علی‌نعمت چهاردولی  در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ملایر سهم 16.5 درصدی از بودجه استان دارد باید بررسی شود آیا این سهم تعلق گرفته است یا خیر زیرا فکر می‌کنیم تا کنون 12.5 درصد انجام شده است و باید بررسی شود.

وی افزود: در بحث ماده 180 سال گذشته این بودجه در اختیار نمایندگان قرار داشت که ما آن را در اختیار فرماندار شهرستان گذاشتیم و در بحث به‌سازی، آب و غیره نیز هزینه شد که نتیجه آن خوب بود و عملکرد خوبی داشتیم امسال با توجه به اینکه در برخی استان‌ها مشکلاتی بین نمایندگان و استانداران پیش آمد در اختیار فرماندار قرار گرفته است.

چهاردولی با بیان اینکه 60 درصد این اعتبارات استانی و 40 درصد آن ملی است که سهم ملایر از بخش استانی 17.5 میلیارد تومان و در بخش ملی حدود 11 میلیارد تومان است، تصریح کرد: در بحث شهرستان برخی مسائل اولویت کاری ما است.

وی یکی از این اولویت‌ها را بحث آب عنوان کرد و افزود: 92 درصد آب در بخش کشاورزی صرف می‌شود که باید ساماندهی و برای آن اعتبار گداشته شود و باید فکر اساسی برای آب در این قسمت شود، همچنین برخی روستاهای شهرستان نیز با مشکل آب شرب مواجه هستند.

چهاردولی با بیان اینکه هزینه کرده و چاه حفر می‌کنیم در حالی که می‌توانیم احیای قوات را جدی‌تر ببینیم، افزود: 17 سالن نیمه‌کاره ورزشی در روستاهای شهرستان وجود دارد که باید تکمیل شوند البته با پیگیری‌های انجام شده 5 سالن در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه ورودی شهر ملایر از سمت مرکز استان در قسمت روستای حاجی‌آباد نیاز به ساماندهی دارد، تصریح کرد: در به سازی بافت فرسوده شهری، ملایر را هم به همدان اضافه کردیم و در حال حاضر دو پروژه قرار است در شهرستان انجام شود که یکی از آن‌ها کانال فاضلاب محله پشت ناسیونال است که در سال‌های گذشته دو کودک نیز در آنجا جان خود را از دست دادند و پروژه دیگر درمانگاه منطقه سرجوب است.

چهاردولی خواستار همکاری همه ادارت و دستگا‌ه‌های اجرایی شهرستان شد و گفت: به دنبال همکاری و پیگیری روسای ادارت شهرستان هستیم زیرا اگر اصفهان، یزد، شیراز و غیره به این جایگاه رسیده‌اند به دلیل رایزنی و پی‌گیری امرو در این شهرها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :