مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) دشتی:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: برخی التزام عملی به ولایت‌فقیه ندارند و زبان و قلم آن‌ها به سمت‌وسوی دیگری حرکت می‌کند و این خطری جدی است.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 26 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام ابوذر شاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت کربلای شنبه اظهار داشت: امام حسین (ع) موقعی که از مکه به‌طرف کوفه حرکت کرد با افراد مختلفی ملاقات کردند که یکی از آن‌ها شاعر اهل‌بیت (ع) فرزوق بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی اضافه کرد: وقتی فرزوق شاعر، همراه با مادرش امام را ملاقات کرد حضرت اباعبدالله از فرزوق پرسید پشت سر کوفه چه خبر؟ جواب داد دل‌های مردم کوفه با شماست اما شمشیرها با بنی‌امیه است.

وی افزود: تهدیدی که در سال 61 هجری وجود داشت امروز هم این تهدید ممکن است برای ما به وجود آید باید مراقب باشیم.

شاد خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز چنین است دل‌ها با ولایت است و کسی نیست که در دل مهر ولایت، امامت، نظام و انقلاب را نداشته باشد و همه خود را مدیون نظام، انقلاب و ولایت می‌دانند.

وی افزود: در برخی مواقع دل‌ها با ولایت است اما دست، قلم و زبان ما با ولایت نیست و این خطری جدی است.

شاد بیان داشت: برخی معتقدند که دل برخی با ولایت است اما دست و قلمشان چیز دیگری را می‌نویسد این خطرناک است و گاهی در مسئولیتی قرار می‌گیرند که حرف‌های بیان می‌کنند که با عقیده درونی خود منافات دارد.

وی افزود: مأموریت سپاه و بسیج این است تا دل‌های پاکی که با ولایت معنوی است با بصیرت افزایی قلم‌ها، زبان‌ها و موضع‌گیری‌ها ولایی شود.

شاد تأکید کرد: هیچ‌کسی وجود ندارد که ما بخواهیم برچسب ضد ولایت به او بزنیم همه تابع ولایت‌اند اما برخی التزام عملی به ولایت‌فقیه ندارند و زبان و قلم آن‌ها به سمت‌وسوی دیگری حرکت می‌کند و این خطری جدی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :