کد خبر: ۱۱۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 26 October 2015

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز با بیان اینکه در بخش فضای زورخانه‌ای با محدودیت‌هایی رو‌به‌رو هستیم، گفت: در استان و شهر کرج حتی یک سوم برخی از شهرهای کوچک کشور زورخانه وجود ندارد.

حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه مسابقات فدراسیون طبق تقویم تا پایان شهریور برگزار شد، اظهار داشت: پنجمین مسابقات آسیایی ورزش زورخانه‌ای کشور در تبریز برگزار شد و ‌نمایندگانی از استان البرز به عنوان میان‌دار ورزش تیمی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات تا حدی برنامه فدراسیون را به وقفه انداخت اما از هفته آینده مسابقات لیگ ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: ورزشکاران استان البرز نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز با تاکید بر اینکه با توجه به تعیین سطحی که در سال گذشته انجام شد، استان البرز جزء 10 تیم برتر کشور قرار گرفت، خاطرنشان کرد: ورزش زورخانه‌ای محدودیت سنی ندارد.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار بین 600 تا 700‌ورزشکار در این رشته در استان البرز مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد: با راه‌اندازی آکادمی ورزش زورخانه‌ای در البرز در بحث قهرمانی نیز ورود جدی پیدا کرده‌ایم.

یاری با اشاره به اینکه خوشبختانه ورزشکاران البرزی در این رشته در سطوح ملی و آسیایی همواره خوش درخشیده‌اند، گفت: متاسفانه در استان البرز تنها 9 زورخانه وجود دارد که از این تعداد 2 زورخانه در سالن‌های ورزشی چندمنظوره قرار دارد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز با تاکید بر اینکه علی‌رغم وجود ظرفیت‌های فراوان ورزشکاران و جوانان البرزی در این حوزه اما متاسفانه در بخش فضای زورخانه‌ای با محدودیت‌هایی رو‌به‌رو هستیم، اظهار داشت: در استان و شهر کرج حتی یک سوم برخی از شهرهای کوچک کشور زورخانه وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی