نماینده مردم اردکان در مجلس از انجام پیگیری‌های لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از جاده دسترسی به روستای حاجی آباد اردکان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 29 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش،در بازدید از روستای حاجی آباد زرین در شهرستان اردکان با اشاره به سابقه و قدمت این روستا اظهار داشت: حاجی آباد کانون نشر قرآن و دارای مردمانی پرتلاش و سختکوش است.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده صنایع، بالغ بر ۱.۲ میلیارد تومان در این روستا هزینه شده و اقدامات خوبی نظیر راه اندازی شبکه دیجیتال، احداث خانه بهداشت، لایروبی قنات، بهسازی و روشنایی معابر، تجهیز دارالقران و... و. انجام گرفته است.

تابش با اشاره به دغدغه مردم در زمینه جاده دسترسی روستا نیز بیان کرد: در این مدت، ۱۲ کیلومتر از جاده حاجی آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بهسازی و روکش آسفالت شده و پیگیری‌هایی نیز برای تکمیل بقیه این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به در دست احداث بودن پروژه جاده حاجی آباد ـ بیاضه نیز، از آغاز عملیات اجرایی احداث جاده حاجی آباد - خرانق از مسیر مزرعه میرها طی روزهای آینده خبر داد.

نماینده مردم اردکان در بازدید از روستای حاجی آباد زرین از توابع بخش خرانق اردکان همچنین به بررسی مسائل و مشکلات این روستا پرداخت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :