ريیس حوزه هنری یزد از تولید مستند زندگی شهید "سید جلیل ساداتی" با عنوان "نُت آخر" توسط حوزه هنری یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 02 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"محمد صادق کوچک زاده" از تولید مستند "نُت آخر" به کارگردانی "حسین صباغ" و تهیه‌کنندگی حوزه هنری یزد خبر داد و گفت: این فیلم زندگی شهید "سید جلیل ساداتی" که در دوران انقلاب و دفاع مقدس فعالیت‌های فرهنگی هنری متعدد و تأثیرگذاری در استان یزد انجام داده را روایت می‌کند.

وی اظهار کرد: این مستند 30 دقیقه‌ای، گوشه‌ای از زندگی این هنرمند عرصه موسیقی و سرود را به تصویر کشیده‌ است.

ريیس حوزه هنری یزد از شهدا به عنوان الگوهای وارسته برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نام برد و گفت: هر چه در زمینه شهدا و دفاع مقدس کار شود، باز هم جای کار دارد و هنرمندان می‌توانند در این عرصه نقش مؤثر و ارزنده‌ای ایفا کنند. 

وی با بیان اینکه تصویربرداری و صدابرداری این فیلم به ترتیب بر عهده "بهنام تاجمیر ریاحی" و "ولی داوری" بوده است، افزود: "احمد صراف یزد" نیز تدوین و صداگذاری آن را انجام داده است.

کوچک‌زاده دیگر عوامل این فیلم را عبارتند از مجری طرح: "محمد صادق کوچک زاده"، مدیر تولید: "امین محمدی نیا"، نویسنده گفتار متن و راوی: "محمد صادق دهقانی"، دستیار کارگردان و برنامه ریز: "محسن زارع"، دستیار تصویربردار: "علی پورهادیان"، مشاور کارگردان: "احمد صراف یزد"، بیان کرد.

گفتنی است؛ شهید "سید جلیل ساداتی" متولد 13 آبان 1337 در یزد، اواخر خرداد ماه سال 63 برای چندمین بار به جبهه رفت و بر خلاف دفعات پیش که بیشتر در زمینه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی فعالیت می‌کرد، این‌بار در کنار رزمندگان به نبرد با دشمن بعثی پرداخت و سرانجام در 15مردادماه همان سال در عملیات قدس پنج به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :