کتاب دردانه، شرح حال، افکار و مبارزات مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره)، نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نوشته سید علی موسوی‌نژاد در کنگره ملی امام سجاد(ع) در یاسوج رونمایی شد
کد خبر: ۱۲۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 04 November 2015
کتاب دردانه، شرح حال، افکار و مبارزات مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره)، نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نوشته سید علی موسوی‌نژاد در کنگره ملی امام سجاد(ع) در یاسوج رونمایی شد.
حجت‌الاسلام محمدعلی لب خندان، دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) شب گذشته، ۱۲ آبان ماه در آئین اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی امام سجاد(ع) در یاسوج، گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی است که این کنگره بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی افزود: دبیرخانه کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در هرمزگان است و هفت استان کشور شامل فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، کرمان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان برای برگزاری آن مشارکت می‌کنند.
دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با بیان اینکه امام سجاد(ع) با ادعیه و اذکار توانست امت اسلامی را هدایت کند، اضافه کرد: صحیفه سجادیه به عنوان زبور آل محمد(ص) حاوی معارف ناب الهی است که باید مورد استفاده بهینه مسلمانان قرار گیرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) تجسم انسانیت و فضائل انسانی هستند، بیان کرد: درک مفاهیم ناب الهی موجود در کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه مسلمانان را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری این‌گونه مراسم‌ها و سوگواره‌ها باید در کهگیلویه و بویراحمد تداوم یابد، زیرا آثار مذهبی و معنوی متعددی به دنبال دارد.
یادآور می‌شود، کتاب دردانه، شرح حال، افکار و مبارزات مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره)، نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نوشته سید علی موسوی‌نژاد در کنگره ملی امام سجاد(ع) در یاسوج رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :