عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به هزینه 400 میلیون تومان در همایش‌های ورزش همگانی یزد، از مناسب‌سازی 4 پارک استاندارد برای معلولان در یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲ 09 November 2015

به گزارش تابناک یزد،وحیدرضا خباززاده در نشست مدیران هیئت‌های ورزشی یزد با استاندار یزد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته ورزش همگانی مورد توجه همه مسئولان بوده و باید ببینیم در دو بعد مدیریت گزارش محور و مدیریت عملکرد محور به چه چیزهایی دست پیدا کرده‌ایم

وی ادامه داد: شش سال پیش همایش‌های ورزش‌های همگانی با حداقل زیرساخت‌ها و حدود 500 یا 600 نفر برگزار می‌شد ولی سعی کردیم با جذب و درگیر کردن دستگاه‌های اداری مختلف استان یک زیرساخت کلی برای ورزش‌های همگانی ایجاد کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد با اشاره به اینکه یک زمانی شهرداری‌ها هیچ توجهی به ورزش نداشتند، خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت توانستیم سازمان‌های فرهنگی ورزشی و رفاهی تفریحی را در شهرداری ایجاد کردیم.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: امسال بودجه‌ای که برای ورزش گذاشتیم بودجه خوبی بود ولی چون درآمدها محقق نشد نتوانستیم این مبلغ را به صورت کامل به ورزش اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: حداقل کاری که توانستیم حداقل در بعد همگانی انجام دهیم این بود که در ذهن بسیاری از مسئولان استان یزد این موضوع را تبیین کردیم که ورزش نیاز و جزوی از جامعه شهری یزد است و باید تقویت شود.

خباززاده خاطرنشان کرد: حداقل چیزی که برای مردم در زمینه ورزش وجود دارد مسیر پیاده‌روی است که ما در این زمینه سعی کردیم همه میسرها را سنگ‌فرش کنیم و امروز مردم می‌توانند از این فضاها به خوبی استفاده ببرند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد گفت: با شهرداران استان مکاتبه کردیم که در زمینه بهبود راه‌ها و پارک‌ها وارد شوند تا مردم بتوانند بهتر از این خدمات استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که 4 پارک ویژه معلولین برای یک ماه آینده آماده شود که در روز معلول با بهره‌برداری از آن، معلولان بتوانند با ویلچر به این پارک‌ها بروند.

خباززاده با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های همگانی تنها هیئتی است که هیچ کمکی از ورزش و جوانان به آن صورت نگرفته، گفت: ما تقریبا سالانه حدود 400 میلیون تومان در زمینه ورزش‌های همگانی هزینه کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: زمانی در ورزش موفق هستیم که در زمینه دیابت و فشار خون در کشور رتبه اول را نداشته باشیم و باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :