همسر و دو فرزند خردسال هم‌وطن روشندل بابلی با ویران شدن منزل‎شان بر اثر آتش‌سوزی، نیازمند کمک هم‎نوعان هستند.
کد خبر: ۱۲۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 13 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، شعله‌های آتش زبانه کشید و در یک آن همه آن مقدار دارایی کم را که با هزار زحمت جمع کرده بودند بلعید و هیچ بر جای نگذاشت، شعله‌های سوزان برای چشمان خاموش مرد جز گرما و نابودی هیچ احساسی را تداعی نمی‌کرد و دنیای تاریک او با این شعله‌های بی‌رحم تاریک‌تر از گذشته شد.

نیمه شب 21 مهرماه امسال بود که منزل نورالله کریمی‌راد، شهروند روشندل بابلی با زن و دو فرزندش که یک دختر پنج‌ ساله و پسر چهار ماهه بودند و مادر پیرش در روستای آری‌ ازروسر شب‌هنگام دچار حادثه آتش‌سوزی شد. در این حادثه افراد خانواد هیچ آسیبی ندیدند اما کل ساختمان و وسایل داخل منزل و دارایی چندین ساله‌شان سوخت و خاکستر شد.


این خانواده روشندل که از وضعیت مالی نامناسبی برخوردارند، هم‌اکنون با وجود سرما و عدم مکان مناسب برای زندگی، نیازمند و چشم‌به‌راه کمک مردم نیک‎اندیش و نیکوکار به اندازه توان خود هستند.

این کمک‌ها می‌تواند شامل وجه نقدی برای ساخت خانه و یا وسایل قابل استفاده برای زندگی‌شان باشد.


مردم خیراندیشی که قصد کمک دارند برای اطلاع از وضعیت این خانواده آبرومند می‌توانند با شماره تلفن 09117408046 تماس بگیرند.

منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی متعلق به روشندل نورالله کریمی‌راد، به آدرس، بابل، گلوگاه منطقه فیروزجاه، روستای آری، ازروسر آب‌گرم معدنی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :