مشاور معاون رييس جمهور و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و رييس هيات مديره مجمع مشورتي توسعه استان‌هاي كشور با استاندار يزد ديدار و گفت و گو كرد.
کد خبر: ۱۲۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 15 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"عبدالغفار شجاع" در حاشيه افتتاح دفتر مجمع مشورتي استان يزد در ديدار با استاندار با اشاره به دستور ويژه رييس جمهور براي پيگيري اهداف مجمع مشورتي، پيرامون همكاري استانداران سراسر كشور با مجمع مشورتي بيان كرد: اين تعامل دو جانبه است و در راستاي توسعه كشور در بخش‌هاي مختلف است كه با رويكرد پيشرفت همه جانبه در كليه بخش‌ها و دستگاه‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

وي افزود: برنامه ششم توسعه كشور كه نظرات و پيشنهادات اين مجمع در آن مورد استفاده قرار مي‌گيرد، مي‌تواند در توسعه استان‌ها مفيد واقع شود.

رييس هيات مديره مجمع مشورتي توسعه استان‌هاي كشور در ادامه گفت: اساسنامه مجمع كه به تاييد دكتر نوبخت و رياست محترم جمهور رسيده است، به كليه استان‌ها از جمله استان يزد ابلاغ شده و در اولين فرصت در اختيار استاندار قرار خواهد گرفت.

"سيد محمد ميرمحمدي" استاندار يزد نيز با تاكيد بر اهميت تبيين محورهاي توسعه استان به هشت محور اشاره كرد.

وي اين محورها را آب، صنايع و معادن،انرژي خورشيد، علم و فناوري، فرهنگ، منابع طبيعي و محيط زيست، گردشگري، بهداشت و درمان عنوان و تصریح كرد: پيشنهادات مجمع مشورتي استان يزد می‌تواند به عنوان بازوی فکری دولت اثربخش باشد.

"محمدرضا علمدار يزدي" رييس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان يزد نيز دراين ديدار گفت: مجمع مشورتي كه متشكل از نخبگان، اساتيد و مردم است،مي‌تواند اهداف خوبي را در توسعه كشور پيش رو گيرد.

وي ضمن اثر بخش خواندن مجمع مشورتي، گفت: توسعه بخش‌هاي صنعت،معدن و تجارت استان يزد با پيشنهادات مجمع مشورتي مي‌تواند در زمان كوتاه تر و با كيفيت بيشتري اتفاق افتد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :