رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از افزایش کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: دستگیری خرده فروشان 25 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۲۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 15 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام‌عباس بلفکه در حاشیه اجرای طرح عملیاتی در یکی از مناطق شهر قم به عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره و اظهار کرد: این عملیات با یک برنامه‌ریزی منسجم و از پیش تعیین شده به منظور برخورد و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهر قم و با به کارگیری چند تیم عملیاتی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: طی این عملیات، تعداد 50 نفر از افراد سابقه‌دار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات سطح شهر که موجب سلب آرامش و آسایش مردم بودند، دستگیر و از آنها مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و اقلام سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با بیان اینکه مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر از اولویت‌های پلیس است، عنوان کرد: پلیس و دستگاه قضایی استان قم تاکنون حدود 70 طرح را در راستای مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و افزایش امنیت محلات انجام داد‌ه‌اند و در آینده نیز این طرح‌ها و عملیات‌ها با قدرت و قوت بیشتری انجام خواهد شد.

بلفکه با تأکید بر اینکه برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در چارچوب قانون است، گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضایی در استان قم کم‌نظیر است و درصدد هستیم با پدیده شوم مواد مخدر مقابله کنیم و فرآیند قانونی آن نیز با قوت انجام خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در این مدت شاهد افزایش 25 درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در محلات سطح شهر بوده‌ایم.

بلفکه با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر موضوعی اجتماعی است، خاطرنشان کرد: مبارزه با این پدیده شوم، عزم و اراده ملی را می‌طلبد و پلیس و دستگاه قضایی در انجام این امر مهم، نیازمند همکاری و مشارکت همه شهروندان هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :