پس از برگزاری دیدار‌های نیمه نهایی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن آقایان، حمید‌رضا چوبداری نماینده استان همدان به مرحله فینال رقابت‌ها راه یافت.
کد خبر: ۱۳۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 21 November 2015

پس از برگزاری دیدار‌های نیمه نهایی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن آقایان، حمید‌رضا چوبداری نماینده استان همدان به مرحله فینال رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش فارس؛ فعالیت‌ها در رشته قایقرانی طی نیمه دوم سال به اوج خود رسیده و شاهد برگزاری مسابقات در مواد و رده‌های سنی مختلف هستیم که این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری می‌شود.

هیئت قایقرانی همدان نیز در سال‌های اخیر با شناسایی و پرورش استعداد‌های استان در قایقرانی همواره حضوری موفق در رقابت‌ها داشته و یکی از رشته‌های موفق در استان است.

ورزشکاران فعال در قایقرانی از ابتدای امسال با کسب پیروزی در رقابت‌های مختلف سالی خوب را در قایقرانی استان آغاز کردند و هر روز شاهد درخشش ورزشکاران و کسب عناوین مختلف در این رشته هستیم.

پس از پایان مسابقات روئینگ بانوان، روئینگ‌سواران در بخش آقایان ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در دو ماده روئینگ تک‌نفره سبک وزن و روئینگ تک‌نفره سنگین وزن در دریاچه آزادی آغاز کردند و نفرات راه یافته به مرحله فینال رقابت‌ها مشخص شدند.

در گروه اول نیمه‌نهایی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن نمایندگان تهران توابع، همدان، زنجان، کرمانشاه و مازندران با یکدیگر رقابت کردند که در پایان حمیدرضا چوبداری از همدان و حمیدرضا رضوانی از تهران توابع به فینال A مسابقات صعود کردند.

گفتنی است فینالششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان صبح امروز در دریاچه آزادی با حضور ورزشکاران راه یافته به مرحله فینال در حال پیگیری است و حمید‌رضا چوبداری تنها نماینده راه یافته استان به فینال مسابقات برای رقابت با حریفان به آب می‌زند.

چوبداری در حالی به دیدار حریفان می‌رود که بانوان قایقران استان در روز‌های گذشته با کسب یک مدال نقره و 13 امتیاز در مجموع تیمی موفق شدند بر سکوی دوم بخش تیمی ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان بایستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :