همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب شورای اداری استان و مراسم پایانی جشن کتاب سال اردبیل از جدیدترین اثر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با عنوان «تا قاف کرامت» رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز و در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد با حضور مسئولان استانی کتاب «تا قاف کرامت» نوشته آیت‌الله سیدحسن عاملی رونمایی شد که این کتاب تحقیقی پیرامون حجاب و عفاف و شخصیت مسلمانان است که به قلم شیوای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نوشته شده است و با محوریت تعریف عرفانی از جایگاه زن، جایگاه حجاب در تعریف غرب، انقلاب در روابط ، پیری جمعیت، بی‌معنا شدن عشق، مردسالاری، بازار آزاد جنسی، عطش کاذب، خشونت، موضوع نگاه ابزاری به زن و تعریف آرمانی شخصیت زن برتر مطرح شده است.

در فصل دوم این کتاب موضوع ارتباط آرمانی از نظر اسلام، ارتباط عفت با ذرات عالم، حفظ کرامت زن و مرد و رعایت حقوق عمومی در فضای عمومی مورد توجه قرار گرفته است.

در فصل سوم این کتاب اولویت اول در نقش اجتماعی زن به عنوان مادری، سهم اصلی زن از عنایت خلقت، منشا حقوق زن، ‌الگوی جاوید و جاودانه و چالش حجاب در اروپا و کشورهای لائیک مطرح شده و به صورت مطلوب مسائل پیرامونی در این زمینه در این کتاب به نگارش درآمده است.

این کتاب با موضوع حجاب و زن و در بیش از دو هزار نسخه به چاپ پنجم رسیده و همزمان با هفته کتاب در اختیار مخاطبان قرار گرفته تا با مطالعه آن با مبانی حجاب و عفاف و شخصیت زن بیشتر آشنا شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :