فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ 70 درصد تسهیلات کم بهره اشتغال‌زایی توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۳۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل،‌ سردار جلیل بابازاده در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد،‌ اظهار داشت: 26 آبان ماه سال 59 سالروز آزادی سوسنگرد بوده که رزمندگان آذربایجانی نیز به فرماندهی شهید تجلایی در این عملیات جانانه و با ایثار فراوان در کنار سایر رزمندگان جنگ کرده و از میهن و خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی گفت: نیروهای بسیج در طول تاریخ انقلاب هر کجا که کشور نیاز به کمک داشته است مخلصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی به نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کردند که در واقع حرکت‌های بسیج مردمی و برای مردم است که در تمامی عرصه‌ها این نیروی مردمی عملکرد قابل قبولی دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود:‌ فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی و نیز حفظ آمادگی رزمی از جملعه فعالیت‌های بسیج است که در زمان جنگ نیز بسیج با انجام فعالیت‌های جنگی شهیدان زیادی تقدیم این نظام کرده که این موضوع حضور تکثریت مردم را در قالب نیروهای بسیج در 8 سال دفاع مقدس را نشان می‌دهد.

بابازاده تصریح کرد: 180 یادواره در استان اردبیل توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شده است و 34 میلیارد تومان اعتبار برای متقاضیان اشتغال‌زایی جذب کرده بودیم که تا به امروز به 70 درصد این متقاضیان این تسهیلات در قالب تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با این اعتبارات توانستیم در حدود 1500 اشتغال ایجاد کنیم و نیز برای کمک به مردم ناطق محروم تا به امروز 176 گروه‌های جهادی متشکل از اقشار مختلف به مناطق محروم استان اردبیل اعزام شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :