مرکز تلفن 120 پلیس راهور در شهر مرزی مهران برای پاسخگویی به زائران در خصوص ترافیک و حوادث جاده ایی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۳۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 21 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مرکز تلفن 120 پلیس راهور در شهر مرزی مهران برای پاسخگویی به زائران در خصوص ترافیک و حوادث جاده ایی راه اندازی شده است.
سرهنگ نوراله خادم با بیان اینکه این مرکز تلفن از فردا اول آذرماه فعالیت خود را آغاز می کند گفت: این مرکز تلفن بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات حوزه ترافیک جاده ایی و حوادث راه های این استان و شهرستان مرزی مهران و دریافت گزارش تصادفات جاده ایی و ترافیکی است.
سرهنگ خادم با اشاره به اینکه مرکز تلفن 120 مربوط به دریافت گزارش حوادث ترافیکی در استان ایلام و شهر مرزی مهران است و آماده پاسخگویی در این حوزه ها به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) است.
سرهنگ خادم با اشاره به اینکه زائران در استان ایلام می توانند هر نوع ترافیک جاده ای و یا حوادث و سوانح احتمالی را از طریق شماره تلفن 120 به پلیس اطلاع دهند، افزود: تلفن های 110 فوریت های پلیسی، 120حوادث رانندگی و 197 انتقادات و پیشنهادات پلیس ایلام بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به زائرین در ایام اربعین حسینی هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به زائران اربعین حسینی که مرز بین المللی مهران را برای تردد انتخاب کرده اندند توصیه کرد با توجه به کوهستانی بودن جاده های مواصلاتی استان ایلام حتما با صبر و حوصله رانندگی کنند./پ

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :