کد خبر: ۱۳۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 21 November 2015

سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از توزیع یک هزار و 525 بسته بهداشتی درقالب طرح حمایتی از اقشار آسیب پذیر اتباع خارجی دراین استان خبرداد.

قاسم جهانبخش روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان انجام شد.

وی ادامه داد:بهداشت و سلامت روانی از مقوله هایی است که از اهمیت ویژه ای در سلامت و آرامش خانواده برخوردار است و ما به دنبال آن هستیم تا با توجه به مساله مهم بهداشت گامی در جهت رسیدن به این اهداف برداریم.

جهانبخش گفت:جامعه هدف مرحله دوم توزیع اقلام بهداشتی در استان زنان سرپرست خانوار ، معلولین ، بیماران صعب العلاج و بیماران خاص می باشند که تمام این حمایت ها در راستای اهداف بشردوستانه جمهوری اسلامی انجام می شود .

وی همچنین از نشست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با نمایندگان هلال احمر ، بهزیستی و نوسازی مدارس خبرداد و افزود: با توجه به تمام اقدامات مثبت صورت پذیرفته ، متاسفانه این خدمات برای پوشش تمامی اتباع خارجی کافی نیست .

وی گفت: در بخش بهداشت و سلامت نیز تا کنون اقدامات خوبی انجام گرفته است که می توان به مهمترین آنها یعنی بیمه سلامت اتباع خارجی اشاره کرد.

وی اظهار کرد : رسیدن به اهداف تعیین شده بدون حمایت و پشتیبانی دستگاه های دیگر دشوار و غیرممکن است لذا اداره اتباع آمادگی لازم برای همکاری در همه حوزه ها دارد تا فعالیتها شتاب بیشتری گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی