مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با تجهیز و بازبینی شبکه گازرسانی نیاز و مصرف گازی این استان تأمین‌شده و در فصل سرد افت فشار نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۳۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 21 November 2015

فیروز خدایی در گفتگو باخبرنگار مهربابیان اینکه شرکت گاز قبل از آغاز فصل سرما و افت دما تمهیداتی اندیشیده است، اضافه کرد: از تأسیسات گازی به‌صورت مرتب بازدید به‌عمل‌ آمده تا در زمستان آمادگی کافی را داشته باشیم.

وی بابیان اینکه شرکت گاز در سطح کشور و به‌تبع آن در استان اردبیل که استانی سردسیر است تمهیدات لازم برای ممانعت از افت فشار گاز را در دستور کار دارد، متذکر شد: درعین‌حال انتظار می‌رود مصرف‌کنندگان نیز نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص برقرار شدن خطر انتقال گاز سراب به‌عنوان خط دوم تأکید کرد: قبل از برقراری این خط نیز ما در تأمین نیاز مصرف کمبودی نداشتیم و بیشتر به جهت پدافند غیرعامل و شرایط اضطرار این ارتباط برقرارشده است.

خدایی با اذعان به تداوم پروژه‌های گازرسانی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مصرف‌کنندگان شهری از نعمت گاز برخوردارند و در بخش شهری پوشش کامل را شاهد هستیم.

وی افزود: در بخش روستایی نیز تاکنون موفق شدیم ۷۰ درصد از خانوارها را پوشش دهیم و پوشش ۱۵ درصد دیگر نیز در پروژه‌های گازرسانی در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از آمادگی تأسیسات گازرسانی در تأمین نیاز گازرسانی فصل سرد خبر داد و متذکر شد: به‌صورت مکرر بازرسی‌هایی از فعالیت بهینه تأسیسات به عمل خواهد آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهلول دیوانه
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
مدیرعامل محترم خسته نباشندکه به وظیفه کاری خودعمل می نمایند.اخه افت فشار برای خودشرکت گازهم ضررداردچون اگه به قبض گازتون دقت کرده باشین 25الی 30درصد مبلغ قابل پرداخت مربوط به عوارض، مالیات و...مربوط میشه که آقایون به خودمی بالند وازآن به عنوان خدمت رسانی به آحاد جامعه ازجمله روستاییان یادمی کنند. توروخدا بس کنین این منت گذاری برسرمردم را!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :