مدیرکل میراث فرهنگی ایلام؛
با توجه به تردد میلیونی زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران، این نمایشگاه با هدف خدمات‌رسانی به زائران در ورودی شهر مهران برپا شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 23 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی و سوغات 15 استان کشور در آستانه اربعین حسینی در شهر مرزی مهران استان ایلام خبر داد.

عبدالمالک شنبه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در این نمایشگاه، سوغات و صنایع دستی استان های ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، خوزستان، اردبیل، قم، فارس و بوشهر در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 40 غرفه از انواع لباس‌های محلی، گلیم و فرش، احجام سنگی، معرق و منبت، چرم، سفال، چاقو، مس، عسل طبیعی و دیگر خوراکی‌ها و شیرینی‌های سنتی استان‌های شرکت کننده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به تردد میلیونی زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران، این نمایشگاه با هدف خدمات‌رسانی به زائران در ورودی شهر مهران برپا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: سوغات و صنایع دستی استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 20 درصد به زائران ارایه می شود.

شنبه‌زاده افزود: این نمایشگاه تا 13 آذرماه جاری برای بازدید زائران و علاقمندان دایر است.

وی ادامه داد: برپایی غرفه‌های نوحه‌سرایی و ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :