معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیّر گفت: آمار ازدواج نسبت به طلاق در شهرستان دیر افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹ 14 March 2015
تابناک بوشهر: سیدعلی  پاک نژاد صبح امروز در جمع مسئولان اداری بردخون اظهار داشت: ثبت وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی مدیران و توسعه هر منطقه‌ای مؤثر است زیرا بر اساس جمعیت می‌توان  تصمیمات لازم را اتخاذ کرد و برای ترسیم چشم‌انداز آینده هدف‌گذاری کرد.

وی افزود: علاوه بر ولادت، وفات، ازدواج و طلاق عامل مهاجرت نیز بر کاهش و رشد جمعیت تأثیر دارد که اکنون حضور جمعیت مهاجر در شهرستان‌های کنگان، جم و عسلویه  به دلیل  نیروی  فراوان کار طرح‌های عظیم پارس  جنوبی است و موجب بروز مشکلاتی  در این شهرستان‌ها شده است.

پاک‌نژاد اضافه کرد: با تعامل بین دستگاه‌ها، توجه و پایبندی به قانون  و مقررات، ارتباط  دهیاری‌ها با خانه‌های  بهداشت و همکاری با دفاتر خدماتی می‌توان ضمن ارتقای رضایت‌مندی عمومی، حقوق شهروندی را ارتقا بخشید.

معاون فرماندار شهرستان دیّر با اشاره به جایگاه آمار در کشور ادامه داد: آمار واقعی در پیشرفت و توسعه کشور مؤثر و مهم است که ثبت احوال این وظیفه مهم را بر عهده دارد و ضروری است همه  ادارات، شوراهای اسلامی، دهیاران و مردم همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش ازدواج نسبت به طلاق باعث خوشحالی است، گفت: در تریبون‌ها و محافل عمومی در زمینه گرایش به ازدواج  و افزایش جمعیت و پرهیز از طلاق اطلاع‌رسانی شود.
منبع: فارس
برچسب ها: آمار طلاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :