رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از 100 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده‌اند، گفت: 118 کلاس درس نیز به همت خیرین در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۳۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 25 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جواد قرآن‌نویس صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه مدرسه‌سازی مشارکتی خیرساز و نوسازی اردبیل در روستای شام اسبی اردبیل اظهار کرد: با عنایت و همت خیرین در سراسر کشور و استان اردبیل ساخت و ساز مدارس با قدرت و توانمندی خاص دنبال می‌شود به طوری که تاکنون با کمک خیرین 40 درصد مدارس کشور ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی افزود: عملکرد خیرین نیاز به تشویق، تعریف و تبلیغ ندارد بلکه خیرین بی‌نام و نشان و در اوج وفاداری به تعهداتشان در عرصه مدرسه‌سازی حاضر شده‌اند و توانسته‌اند کارنامه درخشانی از عشق و علاقه خود را به توسعه امر تعلیم و تربیت از خود نشان دهند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز طی سال گذشته و در سال‌جاری بیش از 100 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده‌اند، گفت: 118 کلاس درس نیز به همت خیرین در حال اجرا است.

قرآن‌نویس با اظهار گلایه از ناتمام ماندن پروژه‌های خیرین با نوسازی بیان کرد: دیگر به هیچ‌وجه اقدام به ساخت مدارس مشارکتی نخواهیم کرد و خیرین خود با تامین اعتبار مدارس‌شان را احداث می‌کنند و اگر این کار انجام نشود قطعا در یک زمانبندی مشخص سعی داریم تا ساخت مدارس خیرین به سرانجام برسد.

این مسئول ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های مشارکتی خیرین با نوسازی به رغم پرداخت تمام تعهدات خیرین با توجه به کمبود منابع اعتباری دولت ناقص، نیمه تمام و نابسامان به حال خود رها شده است و اصلا این شرایط مقبول طبع خیرین نیست.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل یادآور شد: پروژه‌ای را سراغ داریم که چهار تا 6 سال است که بلاتکلیف به حال خود رها شده و این سرمایه خیرین است که مورد بی‌توجهی قرار گرفته و شاهد تخریب و فرسودگی واحدهای آموزشی هستیم.

قرآن‌نویس با انتقاد شدید از بی‌توجهی نوسازی و آموزش و پرورش به نگهداری مدارس به ویژه مدارس خیرساز تصریح کرد: از این به بعد هر تخریبی را مشاهده کنیم قطعا از مسببان آن شکایت خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش جدی ما بر این است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر وضعیت مدارس نیمه‌‌تمام خود را در جای جای استان اردبیل که 23 پروژه اولویت‌دار است هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: تاکنون به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل 339 مدرسه با یک‌هزار و 348 کلاس درس احداث و راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :