کد خبر: ۱۳۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 27 November 2015

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات تجاری و بازرگانی ایتالیا در 9 آذرماه سال جاری برای بازدید از صنایع این استان خبر داد.

رحیم بنامولایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: این هیات تجاری با هدف بازدید از توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی در این استان حضور خواهد یافت.

وی افزود: هیات تجاری و بازرگانی ایتالیا متشکل از مسوولان و کارشناسان شرکت های موسسه تولیدی، صنعتی و بانک های ایتالیایی هستند که بازدید از واحد تولیدی و صنعتی البرز از برنامه‌های این هیات خارجی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این دوران پسا تحریم هیات های تجاری و بازرگانی کشورهای مختلف به این استان برای عقد قرار داد همکاری سفر می کنند که باید با برنامه ریزی صحیح بستر را برای ایجاد فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی این استان فراهم کنیم.

بنا مولایی ابراز داشت: اتاق بازرگانی البرز در خصوص ایجاد ارتباط بین فعالان اقتصادی دو کشور همکاری های لازم را در مسیر توسعه روابط تجاری طرفین انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است این هیات تجاری شامل 150 موسسه تولیدی، صنعتی و بانک های ایتالیایی است که به سرپرستی وزیر توسعه اقتصادی این کشور با هدف همایش و مذاکرات تجاری با حضور مقامات عالی رتبه دوکشور به ایران سفر کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی