کد خبر: ۱۳۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 30 November 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: توسعه فضاهای آموزشی در استان البرز نیازمند مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در استان البرز اهتمام ویژه‌ای به آن داشت توسعه فضاهای آموزشی است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ جمعیت دانش‌آموزی در استان البرز توجه به توسعه فضاهای آموزشی یکی از مهمترین راهکارهای ویژه برای رفع این معضل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار نیز با توسعه بیشتری همراه باشد و دانش‌آموزان در این مناطق نیز از فضاهای آموزشی مناسبی برخوردار باشند.

ساکی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه حضور خیران مدرسه‌ساز در استان البرز می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه فضاهای آموزشی باشد،‌ افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند در توسعه فضاهای آموزشی موفق باشد لذا حضور خیران و استفاده از ظرفیت‌های آنان می‌تواند گامی مهم در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر باشد.

وی تأکید کرد: بسیاری از مدارس در استان البرز به صورت دو شیفته است که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی به سمت یک شیفته شدن مدارس در این استان پیش برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی