فرماندار مانه و سملقان:
داوطلبان انتخاباتی، خطوط قرمز و اخلاق رقابتی را رعایت کنند تا شرایط حضور حداکثری شکل بگیرد. فرماندار مانه و سملقان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری و ستاد کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی این شهرستان گفت: تلاش مجموعه شهرستان این باشد که به حضور مردم کمک کنند تا رقابت حداکثری شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۳۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 01 December 2015
داوطلبان انتخاباتی، خطوط قرمز و اخلاق رقابتی را رعایت کنند تا شرایط حضور حداکثری شکل بگیرد.
فرماندار مانه و سملقان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری و ستاد کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی این شهرستان گفت: تلاش مجموعه شهرستان این باشد که به حضور مردم کمک کنند تا رقابت حداکثری شکل بگیرد.
«غلامرضا عوض زاده» با بیان این مطلب که دستگاه های اجرایی بی طرفی خود را نشان دهند افزود: دستگاه های نظارتی امین مردم هستند و چون معیار ما قانون است همه مشکلات برطرف خواهد شد .
وی با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی و آمادگی برای پذیرایی از زائرین امام هشتم(ع) ادامه داد: شهرستان مانه و سملقان در مسیر عبور زائران امام رضا (ع) قرار دارد و باید با ایجاد ایستگاه های صلواتی پذیرای این زائران باشیم. نماینده عالی دولت در مانه و سملقان با اشاره به برگزاری کنگره 3 هزارشهید استان در ابتدای سال آینده ابراز کرد: شهرستان ها باید یادواره شهدا را در شأن شهدا برگزار کنند.وی با اشاره به پروژه های عمرانی نیز اظهار داشت: در بخش سملقان فقط روستای کاستان از نعمت گاز برخوردار نیست که تا پایان سال 94 گازرسانی به این روستا نیز انجام خواهد شد.
 وی به پوشش صد درصدی گازرسانی شهرستان در پایان سال 95 اشاره کرد و گفت : آبرسانی از بزرگترین پروژه های شهرستان با 14 میلیارد تومان اعتبار  است که 8 میلیارد تومان  آن سال گذشته و 5میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر آن تا پایان سال هزینه خواهد شد.«عوض زاده»  تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به مدرسه  علمیه خواهران و 480 میلیون تومان به مدرسه برادران را از دیگر اعتبارات حوزه های عمرانی دانست و تصریح کرد: حدود 600 میلیون تومان دیگر نیز برای لایروبی قنوات تخصیص داده شده است.
وی با بیان این مطلب که نگاه ما نباید صرفاً عمرانی باشد گفت : شوراهای شهر و شهرداری ها باید مراسم مذهبی را پوشش دهند .« عوض زاده » از کمک 100 میلیون تومانی به بیماران کلیوی خبر داد و تصریح کرد : 100 میلیون تومان نیز به درمانگاه فرهنگیان کمک شده است .وی با اشاره به این که 8 میلیارد تومان به مدارس خشتی و گلی تخصیص داده شده است ابراز داشت : عملیات اجرای 14 مدرسه خشتی در دست اجراست. وی در بحث بیمارستان این شهرستان نیز گفت: با این که 118 نیرو در این بیمارستان مشغول به کار هستند، اما این تعداد پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و باید این بیمارستان از 32 به 64  تختخواب ارتقا پیدا کند . 
امام جمعه آشخانه نیز یکی از اهداف مهم قیام امام حسین (ع) را جهل زدایی عنوان کرد و گفت: اربعین، یاد و خاطره شهدا را در بین مردم زنده نگه داشته است. حجت الاسلام «احمدزاده» عشق به خدا و بندگان صالح، حق شناسی، حیات سیاسی و اجتماعی، وحدت و انسجام تشکل شیعیان، سبک زندگی اسلامی و استکبار ستیزی را از مهم ترین نماد های اربعین دانست و افزود: آماده سازی شهرستان برای پذیرایی از زائران اقدام مهمی است تا خدمت کوچکی به زائران آن امام داشته باشیم.مسئول دبیرخانه و ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان گفت:  تاکنون در 14 استان کنگره شهدا برگزار شده است. محمدرضا شجاع افزود: کنگره 3 هزار شهید ، همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان از 19 مهر سال 95 در استان برگزار خواهد شد . وی در همین ارتباط از تشکیل کمیته های 17 گانه در استان گفت و ادامه داد:این کمیته ها در شهرستان ها نیز تشکیل خواهد شد .
روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :