کد خبر: ۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 28 January 2015
فرمانده سپاه ناحیه نور از تحویل داوطلبانه گیرنده‌های ماهواره‌ای به پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های تابعه ناحیه نور خبر داد.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از فارس، حسین محمودی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: عرصه‌های مختلف فعالیت از جمله فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ده‌ها عرصه دیگر برای سپاه متصور شده است.

وی سپاه و بسیج را ذخیره انقلاب دانست و گفت: هر کشوری که با همت مردم، هدایت ولایت و توکل به خدا اداره شود مطمئنا به اهداف عالیه پایه‌گذاری شده می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اشاره به ضرورت مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به مرور جامعه را دچار چالش می‌کند که ما باید به این امر واقف باشیم و به تربیت فرزندان در خانه و آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته باشیم.

محمودی به فعالیت جدی دشمن علیه فرهنگ و اقتصاد ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: عرضه ماهواره حتی با پایین‌ترین قیمت از جمله اقدامات دشمنان است تا با پخش برنامه‌های ضدفرهنگی به تخریب فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی پرداختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معضلات شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی موارد اخلاقی که در جامعه امروزی شاهد هستیم به دلیل رخنه کردن این وسیله مخرب به دورن خانه‌ها است.

محمودی افزود: سپاه و بسیج با اجرای برنامه‌ها و همایش‌های نهضت روشنگری به آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در بین مردم تلاش می‌کنند، زیرا معتقد است برخوردهای سلبی همیشه پاسخگو نیست.

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: اگرچه برخورد با شبکه‌ها، عاملان تهیه و توزیع و نصب ماهواره که به صورت کلان فعال هستند امری ضروری است، اما فرهنگ‌سازی که سبب شود مردم با میل و رضایت خود اقدام به امحا یا تحویل ماهواره کنند در اولویت است.

وی تصریح کرد: پس از روشنگری‌های مستمر و آگاه‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌ها و معضلات شبکه‌های ماهواره‌ای در سطح جامعه، تعداد زیادی از خانواده‌های شهرستان نور با تحویل داوطلبانه‌ گیرنده‌های ماهواره و جایگزینی آن با گیرنده دیجیتال، گامی در جهت فرهنگ‌سازی اسلامی برداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :